  • 81. Data: 2013-09-29 22:14:16
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 21:19:59 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Znajdź sędziego na tyle głupiego że uzna naklejenie czegoś za
    > zniszczenie.

    Nie musi być zniszczenie.
    Jak się trafi gość na tyle uparty żeby koniecznie "pokazać kto tu rządzi",
    nawet gdyby miało to oznaczać zapłacenie mandatu, to odda samochód do firmy
    czyszczącej samochody, a z fakturą za usługę pójdzie do sądu.
    I tu jednak zdziwiłbym się gdyby sąd nie kazał zapłacić temu co naklejkę
    nakleił, jeśli naklejka nie była do zerwania jednym ruchem ręki.

    > A może znasz jakiegoś magika od plakatów który
    > dostał wyrok za zniszczenie przez naklejenie ?

    Za naklejanie za nieswoim to chyba częsta sprawa, zwłaszcza przy okazji
    kampanii wyborczych.

  • 82. Data: 2013-09-29 22:20:12
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-29 21:53, John Kołalsky pisze:

    > Nie dostałeś się do policji i własne bojówki organizujesz ?

    Już mi ciary przechodzą do jakiej rangi to urasta LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 83. Data: 2013-09-29 23:26:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Już mi ciary przechodzą do jakiej rangi to urasta LOL

    Bokserki masz ?

  • 84. Data: 2013-09-30 08:41:13
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-09-26 22:30, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak nie ma dla nich blokad i lawet, to są naklejki.
    > Brawo za akcję.
    Chamstwo należy zwalczać kulturom i godnosciom osobistom.
    Jasiu podkreśl wężykiem.
    Jak już pisał Marcin - dobra akcja, ale niepotrzebne te kutasy, bo
    pokazują bezkarnym urzędasom, że walczy się się z nimi ich ulubionym
    narzędziem, czyli cepem.
    Gdyby użyć jakiegoś mniej chamskiego obrazka np. buraka, już by było lepiej.
    Jacek

  • 85. Data: 2013-09-30 08:51:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2013 18:11, Krzysztof 45 pisze:

    > Andrzej. Widzisz nie tylko na przykładzie powyższego filmu. Slużby
    > mundurowe maja to gdzieś. Kolesi nie ruszają. To po pierwsze.

    Widać z jakiegoś powodu uznają, że dane wykroczenie nie jest szkodliwe
    społecznie (czytaj: nikomu nie utrudnia).

    Nie chce mi się tego żałosnego palanta z mikrofonem oglądać, więc nie
    wiem, jak to parkowanie konkretnie wygląda.

    Ale jeśli np. tobie przeszkadza, to składasz na piśmie wniosek o
    ukaranie i voila. Oczywiście potem jako pokrzywdzony/świadek będziesz
    wzywany do sądu - ale to w szczytnej sprawie!

    [ciach bełkot]

    Zacznij pisać po polsku, bo aż oczy bolą od tego, jak język kaleczysz...

  • 86. Data: 2013-09-30 08:54:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2013 17:59, Krzysztof 45 pisze:

    > Odniosłem się potem do tego.
    > A problem jaki by nie był, to jest problem z którym trzeba sobie jakoś
    > radzić. Metody adekwatne do problemu.

    I właśnie o tym piszę - burak zwalcza buraka burackimi metodami.

    > Ty wiesz, to jest nie zły pomysł. Ludzie maja w dupie 500zł i 10 pkt k.
    > raz na jakiś czas. A jak nie przyjmą mandatu to sąd zasądza połowę tego
    > i często bez punktów.

    Ty byś sarkazmu nie poznał, jakby cię w dupę ugryzł.

    > Widzisz. Różnica między nami jest taka, że ja wiem jak sobie z tym
    > radzić skutecznie:)

    Nie, nie wiesz.

    [ciach]

    > Jeszcze tu Führera, Stalina i im podobnym brakuje z ich szczytnymi
    > celami i metodami.
    > Nieźle się rozwija. Dawaj :)

    No cóż, Hitler faktycznie miał bardzo szczytny cel - przestrzeń życiową
    i prosperitę swojego narodu. Wg prezentowanej przez ciebie moralności
    był zatem usprawedliwiony.

  • 87. Data: 2013-09-30 08:56:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 29 Sep 2013 18:11:34 +0200, Krzysztof 45

    > Widzisz nie tylko na przykładzie powyższego filmu. Slużby
    > mundurowe maja to gdzieś. Kolesi nie ruszają.

    Ponieważ nikt tego nie zgłasza -- niektórzy wolą zamiast tego bawić się jak
    chamy w jakieś wulgarne naklejki. Jestem przekonany o tym, że gdyby tam
    zaczęła "szaleć" SM czy P z holownikiem i mandatami to zaraz byłby jazgot
    poszkodowanych i byłbyś pierwszym (no, może na równi z Pajakiem) który by
    wyjechał z tekstem, że P czy SM się nudzi, bo niewinnych kierowców
    prześladują -- a przecież oni biedni zagrożenia nie sprawiają a w ogóle to
    wszystko wina tego że nie ma gdzie parkować w promieniu 20m itd.

    --
    Pozdor Myjk

  • 88. Data: 2013-09-30 12:29:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Sep 2013, Tomasz Pyra wrote:

    > Za naklejanie za nieswoim to chyba częsta sprawa, zwłaszcza przy okazji
    > kampanii wyborczych.

    Ale to jest chyba z przepisów szczegółowych, a nie "za zniszczenie".
    Do tego jeśli się nie mylę, jest jakiś przepis (równie szczegółowy)
    o nakazie pozdejmowania ich po kampanii.
    Krótko mówiac, oklejania plakatami wyborczymi nie należy polecać ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 89. Data: 2013-09-30 13:35:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Na nalepki należy używać papieru samoprzylepnego nazywającego się
    > Pfarma. To papier na nalepki przyklejane na lekarstwach. Klej jest
    > specjalny. Działa na podobnej zasadzie co kleje typu kropelka. Po
    > dwóch godzinach od naklejenia można zapomnieć że wodą z mydłem się
    > zmyje. Tylko rozpuszczalniki typu Nitro albo skrobanie.

    cóz automatycznie może sie pojawić wyższa sankcja karna w razie złapania...

    za zniszczenie mienia, koszt wymiany szyby + grzywana niezapomniane
    wrażenia.

  • 90. Data: 2013-09-30 13:37:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Niszczenie mienia ? bredzisz.

    jak nakleisz zwykłą naklejke to ujdzie ale jak taką jak proponuje inteligent
    kogutek to można dostac ża niszczenie + pokrycie kosztu wymiany szyby.