  • 1. Data: 2014-10-21 20:57:42
    Temat: Karta Compact Flash - tryb TrueIDE-Fixed Disk
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Czy istnieją jakieś komendy (jakiś sposób wysłania ich) które pozwolą
    przełączyć kartę CF w tryb True IDE Mode: Fixed Disk, aby był on
    domyślnym trybem pracy (zamiast pamięć masowa)?
    Mam dwie karty 32MB, które jakimś sposobem przestały w tym trybie
    działać i nie wiem jak to przywrócić.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez