  • 1. Data: 2016-10-29 19:58:49
    Temat: Karta TV analogowa low profile
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Czy ktokolwiek widział karty analog TV (tak, potrzebuje TV w celu
    sprawdzania modulatora HF w starych komputerach) które mozna upchnąc w
    obudowie low profile? Przeglądam aukcje i jakoś o dziwo nie widze [1].
    Niektóre karty są faktycznie dość niskie, ale jakoś nikt nie pisze o
    dodatkowych śledziach czy wprost że low profile.

    Czy ktoś zgrupowiczów może kojarzy taką karte i móglby rzucić
    oznaczaeniem / producentem? Wydaje mi się że kilka lat temu miałem taką
    w ręku.

    Mam zarówno wolny PCI jak i PCIe więc bez większego znaczenia.

    [1] To znaczy widze, np. WinFast TV2000 XP Expert ale ani słowa o
    dodatkowych śledziach, nie jest łatwo taki dorobić więc opcja bez
    sledzia odpada.

  • 2. Data: 2016-11-07 12:01:35
    Temat: Re: Karta TV analogowa low profile
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    >
    > [1] To znaczy widze, np. WinFast TV2000 XP Expert ale ani słowa o
    > dodatkowych śledziach, nie jest łatwo taki dorobić więc opcja bez

    A tak właściwie to o co ci chodzi z tymi śledziami.
    Wydawało mi się, że potrafię zrozumieć bełkot ale tym razem padłem.

  • 3. Data: 2016-11-07 12:20:09
    Od: z <...@...pl>

    > [1] To znaczy widze, np. WinFast TV2000 XP Expert ale ani słowa o
    > dodatkowych śledziach, nie jest łatwo taki dorobić więc opcja bez
    > sledzia odpada.

    Dla mnie akurat przerobienie takiego śledzia to mały pikuś i to bez
    imadła a kombinerki chyba posiadasz.
    Ale ja to stary nerd jestem który za komuny miał ZPT w podstawówce ;-)

  • 4. Data: 2016-11-07 13:47:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-07 o 12:01, t-1 pisze:

    > A tak właściwie to o co ci chodzi z tymi śledziami.
    > Wydawało mi się, że potrafię zrozumieć bełkot ale tym razem padłem.

    Widocznie nigdy nie zaglądałeś do komputera low-profile.

    Zobacz na oba śledzie choćby tu:

    http://www.emarket.pl/kontrolery/delock-karta-pci-ex
    press-2x-usb-3-0-%C5%9Bled%C5%BA-low-profile-89241/p
    -c1032205

    albo krócej:

    http://tnij.org/97tvp10

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2016-11-08 14:15:18
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 07/11/2016 11:20, z wrote:

    > Dla mnie akurat przerobienie takiego śledzia to mały pikuś i to bez
    > imadła a kombinerki chyba posiadasz.
    > Ale ja to stary nerd jestem który za komuny miał ZPT w podstawówce ;-)

    A potrafisz w drugą stronę tj. z low na normalny? ;D

    BTW. Też miałem ZPT i to tak, że przez semestr w warsztacie i drugi
    semestr w kuchni (dodatkowo jakieś szycie, cerowanie, itp.).

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 6. Data: 2016-11-08 14:25:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-08 o 14:15, Michal Lukasik pisze:

    > A potrafisz w drugą stronę tj. z low na normalny? ;D

    Widzę że masz małą wyobraźnię :-)
    Oczywiście będzie potrzebny jeszcze jeden śledź.
    Druciarstwo? TAK ale akurat w tym miejscu jest na miejscu :-)

  • 7. Data: 2016-11-08 14:40:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-08 o 14:15, Michal Lukasik pisze:

    > semestr w kuchni (dodatkowo jakieś szycie, cerowanie, itp.).

    A lutowałeś? :-)

  • 8. Data: 2016-11-08 15:53:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-08 o 14:40, z pisze:

    > A lutowałeś? :-)

    He, he :)

    W mojej szkole próbowali uczyć lutować końcówkę kabla 220V (linki),
    celem zamknięcia później tejże we wtyczce do kontaktu.
    Ale lutowało się lutownicą kolbową do rynien, która ważyła chyba tyle,
    co pół wiadra wody.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2016-11-10 14:16:27
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 08/11/2016 13:40, z wrote:

    > A lutowałeś? :-)

    Nie, tego nauczył mnie "stary". ;D
    Ale na ZPT miałem okazję po raz pierwszy użyć szlifierki czy tokarki co
    w tamtych czasach poznawało się w zawodówce czy technikum. AFAIR jedynie
    do piły tarczowej mieliśmy kategorycznie zabroniony dostęp.

    --
    _____ __________________________

  • 10. Data: 2016-11-14 13:05:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Aż się zastanawiam, czy nie chodziliśmy do tej samej podstawówki, z ZPT wyniosłem
    (nie w kieszeniach ;-))) baaardzo dużo, w pewnym sensie (manualno-narzędziowym)
    więcej, niż z politechniki: piłowanie, wiercenie, szlifowanie, gwintowanie, drewno,
    metal, rysunek, stanowisko pracy, szafki narzędziowe.
    Natomiast WT w moim LO to było dno, a szkoda (może i z uwagi na postawę większości
    klasy).

    -----