  • 21. Data: 2016-08-07 17:27:52
    Temat: Re: Karty graficzne dalej nie pasują do obudowy
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-07 o 13:41, Wiktor S. pisze:
    > Można poluzować te wkręty po obu stronach wtyczki, wtedy sam śledź
    > względem karty dostaje milimetr luzu i to może wystarczyć żeby
    > skorygować problem.

    Można poluzować wkręty, można podpiłować blachę, można podpiłować
    wtyczki, można pochylić GPU.
    Można dużo rzeczy zrobić ale to jakieś druciarstwo jest :-)

  • 22. Data: 2016-08-07 17:41:20
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 7 Aug 2016 17:27:52 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <57a7537b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :

    >Można poluzować wkręty, można podpiłować blachę, można podpiłować
    >wtyczki, można pochylić GPU.
    >Można dużo rzeczy zrobić ale to jakieś druciarstwo jest :-)

    Można też kupić dobrze zwymiarowaną obudowę.
    Raczej nie sądzę, że to karta VGA czy płyta są źle zwymiarowane.
    Te są fajne:
    http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-t60/
    Tak spasowane, że po montażu będziesz sikał po nogach z radości, a z
    nieba będą lecieli kutasy.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 23. Data: 2016-08-07 20:27:27
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 07.08.2016 o 09:43, z pisze:
    > Faktycznie zyskałem 0,5 mm na mocowaniu MB
    > A mocowanie śledzia wygląda tak:
    > http://pokazywarka.pl/3o64kf/#zdjecie18629686

    A możesz dać fotkę śledzia karty graficznej nie zamocowanej w obudowie?
    Chciałbym zobaczyć, czy złącza są po środku śledzia, czy też przy samej
    krawędzi.

  • 24. Data: 2016-08-07 20:39:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-07 o 17:41, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-t60/
    > Tak spasowane, że po montażu będziesz sikał po nogach z radości, a z

    Czytasz mi w myślach ale ta zajmuje za dużo miejsca :-)
    Moja obecna obudowa jest oparta na pionowym prostokącie na razie z płyty
    meblowej :-). Na dole zasilacz, u góry MB a po drugiej stronie SSD i
    HDD. Waham się czy będzie mi potrzebne DVD :-)

  • 25. Data: 2016-08-08 12:58:37
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-08-06 o 10:46, Michal Lukasik pisze:

    > IMO problem leży u podstaw - źle złożony komputer i tyle.

    No dobra, ale skąd wiesz, że to nie jest wina na przykład źle zaprojektowanej
    obudowy?

  • 26. Data: 2016-08-08 14:18:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-08 o 12:58, robot pisze:

    > No dobra, ale skąd wiesz, że to nie jest wina na przykład źle
    > zaprojektowanej obudowy?

    Bo projektuje się na programach komputerowych które wymiary
    płyt i karta znają i nie robię czeskich błędów.
    Ludzie przy skręcaniu już owszem.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2016-08-08 17:30:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-07 o 20:27, BQB pisze:
    > A możesz dać fotkę śledzia karty graficznej nie zamocowanej w obudowie?
    > Chciałbym zobaczyć, czy złącza są po środku śledzia, czy też przy samej
    > krawędzi.

    Oczywiście że przy krawędzi bo im tak wygodniej.
    Mogliby trochę pomyśleć.
    http://www.x-kom.pl/p/221584-karta-graficzna-pci-e-a
    sus-geforce-gtx-960-2048mb-128bit-directcu-ii-strix-
    oc.html

  • 28. Data: 2016-08-08 17:34:49
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Można poluzować wkręty, można podpiłować blachę, można podpiłować wtyczki,
    > można pochylić GPU.
    > Można dużo rzeczy zrobić ale to jakieś druciarstwo jest :-)

    Akurat moje rozwiązanie jest nieinwazyjne i całkowicie odwracalne.

    --
    Wiktor S.

  • 29. Data: 2016-08-08 19:02:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-08 o 17:34, Wiktor S. pisze:
    > Akurat moje rozwiązanie jest nieinwazyjne i całkowicie odwracalne.

    Ale dalej jest druciarstwem :-)

    Mam awersję do poluzowanych śrubek w blaszaku.
    Poluzowanie będzie skutkowało naprężeniem karty wzdłuż slotu.
    Tego też nie lubię.

    No kurde nie lubię jak dwie kompatybilne części w XXI wieku nie do końca
    do siebie pasują :-)
    Już wolę tradycyjnie pochylić kartę.

  • 30. Data: 2016-08-09 18:01:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup
    > Naprawdę nie wiem czemu robisz z tego problem. Nigdy nie spotkałem się z
    > przypadkiem by nie dało się "ułożyć" MoBo i ewentualnie dodatkowo skorygować
    > trochę na śledziu (po to są rowki a nie otwory na śrubę (czy zatrzask) by
    > można to trochę przesunąć nie tworząc naprężeń).

    Ale wtedy karta graficzna będzie pochylona

    > To już lepiej podszlifować otwory mocujące MoBo - zrobić lekkie "jajo" by móc
    > ją przesunąć (tak jak było to za czasów AT) - ryzyko uszkodzenia praktycznie
    > żadne. I od razu zaznaczam, że nigdy tego nie robiłem - ot taki pomysł. ;D

    To może niech dają cynę i lutownicę i niech każdy w domu lutuje GPU co PCB i
    kości ram do modułu.