  • 1. Data: 2016-05-12 09:25:20
    Temat: Kiedy petabajtowy następca BluRay?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    http://kopalniawiedzy.pl/DVD-petabajt-dane-laser-poj
    emnosc,21343

    http://www.extremetech.com/computing/159245-new-opti
    cal-laser-can-increase-dvd-storage-up-to-one-petabyt

    http://gizmodo.com/researchers-have-found-a-way-to-c
    ram-1-000-terabytes-on-531549229

    http://www.sciencealert.com/an-australian-researcher
    -has-worked-out-how-to-store-1000tb-on-a-cd

  • 2. Data: 2016-05-12 23:03:40
    Temat: Re: Kiedy petabajtowy następca BluRay?
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Thu, 12 May 2016 09:25:20 +0200, Borneq napisał(a):

    > http://kopalniawiedzy.pl/DVD-petabajt-dane-laser-poj
    emnosc,21343

    Też o tym czytałem, też czekam...
    Również jakoś wtedy czytałem o przełomowych dyskach SSD marki zdaje się
    ADATA, które będą jednocześnie pojemne (1 TB+), szybkie oraz niedrogie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 3. Data: 2016-05-12 23:41:24
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-05-12 o 23:03, Marsjanin pisze:
    > które będą jednocześnie pojemne (1 TB+), szybkie oraz niedrogie

    Aj tam, zaraz "jednocześnie". Będą takie, siakie, czy owakie - ale
    będziesz się musiał zdecydować: które! Czyli:
    albo pojemne, albo szybkie, albo tanie...

  • 4. Data: 2016-05-13 08:59:11
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
> [...]
    ram-1-000-terabytes-on-531549229

    > http://www.sciencealert.com/an-australian-researcher
    -has-worked-out-how-to-store-1000tb-on-a-cd

    Zostaje miec nadzieję ze predkosc również wzrośnie proporcjonalnie do pojemnosci. Bo
    nagrywanie petabajta danych przez kilka(nascie) godzin to nie jest chyba pelny
    sukces....

  • 5. Data: 2016-05-13 10:55:43
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    Tylko komu to potrzebne? ;-)

    Ja nawet płyty BluRay w ręku nie trzymałem...

    --
    Wiktor S.

  • 6. Data: 2016-05-13 10:59:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 10:55, Wiktor S. pisze:
    > Tylko komu to potrzebne? ;-)
    Wreszcie będą mogli wydać wszystkie części (łącznie z przyszłymi)
    Gwiezdnych Wojen na jednej płycie ;-)

    Maciek

  • 7. Data: 2016-05-13 11:40:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2016-05-13 o 10:59, Maciek pisze:
    > Wreszcie będą mogli wydać wszystkie części (łącznie z przyszłymi)
    > Gwiezdnych Wojen na jednej płycie ;-)

    E tam, Moda na sukces zmieści się na jednej płycie :-D

  • 8. Data: 2016-05-13 12:51:59
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 13 May 2016 11:40:31 +0200, BQB wrote:

    > E tam, Moda na sukces zmieści się na jednej płycie :-D

    Tutaj to mogłeś nie docenić tfurcuf Mody ;-)

    --
    howgh
    szemrany

  • 9. Data: 2016-05-13 21:52:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-13 o 10:55, Wiktor S. pisze:
    > Tylko komu to potrzebne? ;-)
    >
    > Ja nawet płyty BluRay w ręku nie trzymałem...

    Wszystko zależy od ceny, czasu nagrania i odczytu.
    Wielu nie używa BR bo szybciej, wygodniej i taniej jest
    trzymać dane na HD.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-05-13 21:57:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-13 21:52, RadoslawF wrote:
    > Wszystko zależy od ceny, czasu nagrania i odczytu.

    W domowych warunkach trudno zauważyć róznicę w czasie nagrywania między
    DVD a pojemność 5x większa co powoduje że np. wreszcie mieszczą się
    zdjęcia z wakacji na jednej płycie.

    > Wielu nie używa BR bo szybciej, wygodniej i taniej jest
    > trzymać dane na HD.

    Do czasu aż okaże sie że jak robiłeś rm -rf to backup był podmontowany.