  • 1. Data: 2016-05-10 08:34:53
    Temat: Urządzenie wielofunkcyjne do domu.
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    W drukarce atramentowej, której do tej pory używałem zaschła głowica i próby
    udrożnienia nie przynoszą skutku.
    Szukam dla siebie urządzenia wielofunkcyjnego. Nie skreślam w 100 %
    atramentu, ale wolałbym laser ponieważ zdarza mi się nie drukować przez
    długi okres czasu i dla mojego Epsona był to problem (np. po miesięcznej lub
    dłuższej przerwie).
    Warunki i wymagania:
    - wydruk sporadyczny, niewielka ilość stron
    - raczej z dupleksem,
    - Wifi, ewntualnie LAN,
    - dobra jakość druku,
    - tania w eksploatacji i zakupie,
    - wolałbym kolor, ale laserowe są drogie, a atramentowe przy moim sposobie
    użytkowania chyba raczej się nie sprawdzi.

    Kiedyś do małej firmy ktoś tutaj mi polecił Brother DCP-L2520DW, czy to
    ciągle jest dobry wybór? Może coś innego w zbliżonej cenie lub nieco
    droższe, ale warte dopłaty byście mi polecili?

    Pozdrawiam,
    Marcin G.