  • 1. Data: 2016-05-09 16:58:52
    Temat: Producent dysków SSD
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Czy ktoś ostatnio szukał dysku SSD do laptopa (2,5").
    Rozglądam się za dyskiem >160GiB w cenie do 300zł (im mniej tym lepiej) z długą
    gwarancją producenta (>2 lata - im więcej tym lepiej).

  • 2. Data: 2016-05-09 19:57:32
    Temat: Re: Producent dysków SSD
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 9 May 2016 16:58:52 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ngq8jc$flg$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
> [...]
    >Rozglądam się za dyskiem >160GiB w cenie do 300zł (im mniej tym lepiej) z długą
    >gwarancją producenta (>2 lata - im więcej tym lepiej).

    Musisz szukać okazji, ostatnio w Morele był Fury 240(niezbyt szybki)
    za chyba 270(z kodem promo, widzę, że jeszcze wisi), kupujesz
    dodatkową gwarancję za 20 zł i masz 5 lat(3+2). Dysk nie jest zbyt
    szybki, ale jeszcze ujdzie.

  • 3. Data: 2016-05-10 06:38:21
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 9 May 2016 16:58:52 +0200, qwerty napisał(a):

> [...]
    > Rozglądam się za dyskiem >160GiB w cenie do 300zł (im mniej tym lepiej) z długą
    > gwarancją producenta (>2 lata - im więcej tym lepiej).

    Samsung 850 EVO 250GB w okolicach 320 PLN przy 18-dniowym czasie dostawy Cię
    interesuje? To się odezwij na priv, dam Ci namiary.

    [ Jeżeli czujesz, że życie chce ci dać kopa w dupę, to raczej się nie ]
    [ odwracaj - jaja zdecydowanie bardziej będą bolały. (znalezione w necie) ]

  • 4. Data: 2016-05-10 08:55:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-09 o 16:58, qwerty pisze:
> [...]
    > Rozglądam się za dyskiem >160GiB w cenie do 300zł (im mniej tym lepiej)
    > z długą gwarancją producenta (>2 lata - im więcej tym lepiej).

    Dobre i niezawodne dyski:

    https://www.sandisk.com/home/ssd/ssd-plus

    Ceny i sklepu poszukaj sobie sam :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-05-10 12:30:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Rozglądam się za dyskiem >160GiB w cenie do 300zł (im mniej tym lepiej)
    > z długą gwarancją producenta (>2 lata - im więcej tym lepiej).

    Na dzisiejszym "sekretnym" iboodzie masz SSD Transcend 240 GB SATAIII za
    265 zł. brutto:

    http://newsletter.ibood.com/7330/8842faa364d4a96516c
    8282396e15e80/117427

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2016-05-10 12:32:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > z długą gwarancją producenta (>2 lata - im więcej tym lepiej).

    Na dzisiejszym "sekretnym" iboodzie masz SSD Transcend 240 GB SATAIII za

    albo krócej:

    http://tnij.org/rxh7bh0

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-05-10 13:26:20
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Tue, 10 May 2016 12:32:38 +0200, Adam wrote:

    > Na dzisiejszym "sekretnym" iboodzie masz SSD Transcend 240 GB SATAIII za
    > 265 zł. brutto:

    Jak się te "tajne" oferty wyklikuje ze strony ibooda? Z linka, który
    podałeś wszystko widać, ale żeby wejść z głównej to słabo, podpowiesz?

    --
    howgh
    szemrany

  • 8. Data: 2016-05-10 13:47:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-10 o 13:26, szemrany pisze:

    > Jak się te "tajne" oferty wyklikuje ze strony ibooda? Z linka, który
    > podałeś wszystko widać, ale żeby wejść z głównej to słabo, podpowiesz?

    Nie da się wejść.
    Musisz się zapisać na subskrypcję - oferty są wysyłane mailem.
    "Sekretne" bywają raz na kilka tygodni - nie śledzę dokładnie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2016-05-10 14:09:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 09.05.2016 16:58, qwerty wrote:
> [...]
    > Rozglądam się za dyskiem >160GiB w cenie do 300zł (im mniej tym lepiej)
    > z długą gwarancją producenta (>2 lata - im więcej tym lepiej).

    Kupilem dwa dyski Crucial MX100 i MX200; chodza jak powinny - nie
    dostarczajac zadnych zbednych wrazen i emocji.
    Niestety oba sa ograniczone kontrolerami komuterow, w ktorych siedza:
    do 300 i 400MB/s (Seq read). Testy w sieci pokazuja jednak, ze na
    odpowiednim kontrolerze wyciagna wartosci ze specyfiacji.

  • 10. Data: 2016-05-10 14:47:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > Rozglądam się za dyskiem >160GiB w cenie do 300zł (im mniej tym lepiej)
    > z długą gwarancją producenta (>2 lata - im więcej tym lepiej).

    W czym problem ?
    Niedawno szukałem dla kolegi i tanie dyski (TLC) były po 200zł
    za 120GB a 300zł za 240GB. Szybkie o sto złotych drożej.