  • 11. Data: 2024-04-16 14:13:24
    Temat: Re: Kindle - pierwsze wrażenia
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Jeszcze nie dochodzą mi książki z Legimi ale małymi krokami i z tym
    > sobie poradzę.

    Dodałeś adres, z którego Legimi wysyła książki, do dozwolonych adresów na
    koncie w Amazonie?

    --
    Mistrz w pchnieciu kula do trenera:
    - Dzis musze pokazac klase... na trybunie siedzi moja tesciowa.

  • 12. Data: 2024-04-16 22:58:01
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Tak, dodałem adres n...@l...com

  • 13. Data: 2024-04-16 23:53:26
    Temat: Re: Kindle - pierwsze wrażenia [OT]
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.04.2024 o 21:55, pytajacy pisze:
    > Kupiłem Kindle-a.

    Nie, nie odpowiadam. Dziwię się tylko, że tego wątku nie widzę na swoim
    serwerze. Tylko tego wątku :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2024-04-17 00:00:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie, nie odpowiadam. Dziwię się tylko, że tego wątku nie widzę na swoim
    > serwerze. Tylko tego wątku :)

    No dobra :D Miałem "filtr" ze słowem "Kindle" bo kiedyś tutaj spamu
    naleciało z "Kindle" :D

    EOT
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2024-04-17 01:59:36
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Tak, dodałem adres n...@l...com

    I nadal nie dochodzą? Hmm. Legimi coś widzi u siebie?

    Jeszcze jedna rzecz. Jak wysyłałeś sobie książkę (ze swojego adresu), to
    musiałeś potwierdzić wysyłkę (dostałeś maila zwrotnego, żeby coś w nim
    kliknąć), czy doszło od razu?

    --
    Gorbaczow dzowni do Reagana i mówi:
    -Proszę przyjąc nasze kondolencje w związku z katastrofą Challengera.

  • 16. Data: 2024-04-17 15:11:25
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

> [...]
    >
    > Jeszcze jedna rzecz. Jak wysyłałeś sobie książkę (ze swojego adresu), to
    > musiałeś potwierdzić wysyłkę (dostałeś maila zwrotnego, żeby coś w nim
    Wszystko działa. Jestem happy.
    Było kilka przyczyn nie działania:
    - po otrzymaniu Kindla w czytniku był podany spersonalizowany adres
    mejlowy na Kindle.com. Ale zawierał dwie litery "l" i nie wiedziałem czy
    to "I" czy "l".
    - czytnik nie był zarejestrowany w systemie amazon.com - przynajmniej ja
    czytnika nie widziałem, po telefonie do amazon.pl czytnik pojawił się w
    systemie.
    Wykonane akcje:
    - skopiowałem adres mejlowy spersonalizowany kindle.com do legimi nie
    zastanawiając jaka to litera,
    - dodałem prywatny adres mejlowy oraz n...@l...com do zaufanych
    adresów kindle na amazon.com.

    Dziś na Legimi zakupiłem kolejny ebook i automatycznie znalazł się na
    kindlu. Dochodzą do czytnika również dokumenty jako załącznik mejla
    wysłanego z mejla prywatnego zarejestrowanego jako zaufany na amazon.com
    Uważam że, automatyczne wysyłanie na Kindla zakupionej książki w Legimi
    oraz możliwość przesyłania na Kindla dokumentów jako załącznik mejla za
    super bajer.

    Dzięki za zainteresowanie

    A inne księgarnie z polskimi ebook-ami też oferują takie wysyłanie na
    Kindla jak w Legimi?

    Robert

  • 17. Data: 2024-04-17 17:11:02
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Uważam że, automatyczne wysyłanie na Kindla zakupionej książki w Legimi
    > oraz możliwość przesyłania na Kindla dokumentów jako załącznik mejla za
    > super bajer.

    Tak, to jest super. Jak używasz Chroma to zainstaluj sobie jeszcze dodatek
    "Send to Kindle", ja tak czytam dłuższe strony (jak nie chce mi się
    wślepiać w monitor to przesyłam sobie stronę na Kindla).

    > A inne księgarnie z polskimi ebook-ami też oferują takie wysyłanie na
    > Kindla jak w Legimi?

    Chyba większość. Nie wiem w sumie, bo rzadko kupuję książki w polskich
    księgarniach, a jak kupuję, to zwykle tam, gdzie najtaniej, i nie dodaję
    adresu do księgarni tylko po prostu ściągam epub i sobie wysyłam sam (tym
    bardziej, że i tak chcę mieć kopię książek na dysku). Trochę się tego
    namnożyło...

  • 18. Data: 2024-04-24 18:23:39
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    > Tak, to jest super. Jak używasz Chroma to zainstaluj sobie jeszcze dodatek
    > "Send to Kindle", ja tak czytam dłuższe strony (jak nie chce mi się
    > wślepiać w monitor to przesyłam sobie stronę na Kindla).
    Z ciekawości zainstalowałem, ale według mnie nie nadaje się to do
    czytania internetu bo jakoś dziwnie szatkuje strony. Przynajmniej takie
    losowe, które testowałem.

    Kupiłem takie etui (chińskie na polskim Allegro), i myślałem że jak
    zamknę klapkę to się wyłączy i nie będzie pobierał prądu. A tu jednak
    procencik po procenciku zmniejsza się poziom naładowania baterii, pomimo
    że go nie używam a po otwarciu klapki wyświetla się napis wakeup.

    Nie zauważyłem na początku jak jeszcze nie miałem etui, czy jak wyłączę
    czytnik przez kilkusekundowe wciśnięcie przycisku to czy wtedy pobiera prąd.

  • 19. Data: 2024-04-24 22:40:47
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Z ciekawości zainstalowałem, ale według mnie nie nadaje się to do
    > czytania internetu bo jakoś dziwnie szatkuje strony. Przynajmniej takie
    > losowe, które testowałem.

    Hmm, dziwne. U mnie nic nie szatkuje. Niektóre strony czasem źle się
    przesyłają, ale rzadko. Masz zdjęcie, jak to u ciebie wygląda?

> [...]
    > procencik po procenciku zmniejsza się poziom naładowania baterii, pomimo
    > że go nie używam a po otwarciu klapki wyświetla się napis wakeup.

    Jak wrzucisz na początku dużo książek, to on sobie powoli w tle buduje
    indeks, to zżera baterię. W końcu przestanie. Możesz też wyłączyć WiFi,
    może pomoże.

    Ewentualnie -- nosisz czytnik? Może etui nie dolega do czujnika i Kindle
    przy wstrząsach się wybudza?

    Co do etui to polecam "Origami" -- można je postawić. Bardzo przydatna
    rzecz, w tablecie mam podobne.

    --
    Jeśli dziewczyna w trakcie kłótni z tobą wyciągnie nóż, ty wyciągnij masło
    i chleb. Jej kobiecy instynkt weźmie nad nią górę i zrobi ci kanapkę.

  • 20. Data: 2024-04-24 23:43:46
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    > Hmm, dziwne. U mnie nic nie szatkuje. Niektóre strony czasem źle się
    > przesyłają, ale rzadko. Masz zdjęcie, jak to u ciebie wygląda?
    Możesz podać link do strony, która po przesłaniu do czytnika poprawnie
    otwiera się w czytniku?

> [...]
    > może pomoże.
    >
    > Ewentualnie -- nosisz czytnik? Może etui nie dolega do czujnika i Kindle
    Czytnik leży nie używany na biurku przez kilka dni. Zauważyłem że jak
    nie używałem etui, to czytnik wygaszał się i wyświetlał nieruchomą
    tapetę. I wtedy bez etui dało się go wyłączyć przez przytrzymanie
    wciśniętego przycisku (SCREEN OFF). Natomiast w etui, wyłączam
    przyciskiem (SCREEN OFF) ale jak zamknę klapkę i otworzę to
    czytnik/wyświetlacz jest załączony. Nie potrafię znaleźć w tym logiki.