  • 61. Data: 2010-07-18 01:10:22
    Temat: Re: Klima Manualna - wilgosc po wyłączeniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JAM" <j...@y...com> wrote in message
    news:2679b36a-252e-4a72-827e-f20388ee380b@q35g2000yq
    n.googlegroups.com...
    > Z calym powazaniem niezupelnie sie zgadzam. Amir twierdzi ze wewnatrz
    > pojazdu ma powazny problem z wilgocia w calym wnetrzu pojazdu.
    > Przeczytaj jeszcze raz oryginalny post tego watku.

    Tak, przeczytałem jeszcze raz - napisał że mu się lepi tapicerka...
    Ale nie pisał że ma na tapicerce skroploną wodę - może mu się
    lepi skóra od brudu? Od potu? Tego nie wiemy...

> [...]
    > Tu juz nie mowimy o skraplaniu sie na kratkach ale o powaznym
    > zawilgoceniu auta. Mialem dziesiatki juz samochodow z klimatyzacja i
    > nigdy mi sie nie zdarzylo aby z kratek leciala woda czy tapicerka
    > kleila sie od wilgoci. Prawde mowiac nawet nigdy nie widzialem aby sie
    > na kratkach skraplacza osadzala woda. Jedynie para wodna wystepowala
    > na przedniej szybie gdy dlugo uzywany byl defroster w goracy i
    > wilgotny dzien. Jezeli wogole skrapla mi sie woda na kratkach po
    > wylaczeniu klimy to sa to ilosci znikome takie ze nigdy mi nie wpadly

    OK, rzeczywiście napisał "poleci woda" - jakoś przeczytałem to jako
    kondensacja a nie "lecenie wody". Masz rację.

  • 62. Data: 2010-07-18 17:28:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Mówiliśmy o tym czemu człowiek śmierdzi i dlaczego się myje.
    > Czyżbyś sugerował że myjesz się aby nie mieć grzyba na skórze?

    Sugeruje że jesteś niedouczonym ćwierćmóżdżkiem, nie zauważyłeś jeszcze?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 63. Data: 2010-07-19 08:41:53
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Pszemol napisać:

    > To są drobiazgi w porównaniu z wentylatorem ciągnącym
    > kurz z zewnątrz godzinami w czasie jazdy...

    Może w skali dniowej to są drobiazgi, ale w ciągu
    roku robi się tego "odpowiednia" ilość.

    Wniosek jest prosty. Trzeba z głową używać
    tego urządzenia. Nie chłodzić na wariata,
    a tym bardziej nie przedmuchiwać na koniec
    ciepłym powietrzem.

    Inna sprawa, że jak się takie auto zostawi na słońcu,
    to będzie taki sam efekt jak przedmuchiwanie i za
    chwile totalny syf w kanałach.

    Jeśli chodzi o filtry, to po prostu kupiłem sobie
    hurtem więcej i wymieniam średnio raz na pół roku,
    a i tak są czarne i brudne aż strach nawet patrzeć.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl