  • 1. Data: 2010-07-15 11:24:18
    Temat: Kraków - Kozienice koło Lublina ... którędy ?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Wyjazd dziś około 17:30 z Krakowa. Cel? Kozienice w Lubelskim. Zastanawiam się
    czy walić z Krakowa na Sandomierz i odbić potem w górę na Kozienice, czy może
    jechac na Kielce, Radom i do Kozienic. Co uważacie? Trasę do Sandomierza znam
    jak własną kieszeń, na Kielce nigdy jeszcze nie jechałem.

    PS. Jedziemy z kumplem oglądać Puga 206 dizelka w tamtych okolicach. Zobaczymy
    czy czasem nie jest to autko "powodziowe".

    http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=kozienice&Submi
    t=Szukaj&long=21.5406848&lat=50.969152&type=1&scale=
    10&svActive=false

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-07-15 12:04:31
    Temat: Re: Kraków - Kozienice koło Lublina ... którędy ?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Wyjazd dziś około 17:30 z Krakowa. Cel? Kozienice w Lubelskim.

    Katanka, weź się w garść. Kozienice w lubelskim?
    Wiesz gdzie jedziesz?

  • 3. Data: 2010-07-15 12:13:46
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    CeSaR wrote:

    > Katanka, weź się w garść. Kozienice w lubelskim?
    > Wiesz gdzie jedziesz?

    To nie jest w samych kozienicach, tylko w prawo trochę, ale tam już sobie
    poradzę, musze do Kozienic dojechać. Którędy najlepiej?

    PS. GPSa nie biorę dla zasady :P

  • 4. Data: 2010-07-15 12:41:15
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > To nie jest w samych kozienicach, tylko w prawo trochę, ale tam już sobie
    > poradzę, musze do Kozienic dojechać. Którędy najlepiej?

    nie znam, trasy przez Sandomierz, ale wybierając opcje przez Radom
    masz:
    - mniamnuśny nowy odcinek obwodnicy kieleckiej ale lubi tam pomykac
    vectra bez reklam,
    - budowa nowego odcinka pod Skarżyskiem (jedzie się aczkolwiek niezbyt
    szybko),
    - syfiasty wjazd do Radomia (mniej więcej od Młodocina),
    - objazd do Kozienic przez ul. Energetyków (wali tam cały ruch
    ciężarowy - skręcasz nie na rondzie Rzeszów - Lublin - Kozienice, lecz
    wcześniej, na ostatnich światłach przed tym rondem).

    tyle raportu.

    --
    GregorY

  • 5. Data: 2010-07-15 12:43:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-15 12:13, *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > To nie jest w samych kozienicach, tylko w prawo trochę, ale tam już

    To na prawo dotyczy też Wisły? :)

    > sobie poradzę, musze do Kozienic dojechać. Którędy najlepiej?

    Ja bym jechał na Sandomierz, choć droga jest tam nieporównywalnie gorsza
    niż DK7, ale za to spokojniej się jedzie :)

    > PS. GPSa nie biorę dla zasady :P

    Błąd, który na pewno da o sobie znać ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2010-07-15 12:52:33
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >- objazd do Kozienic przez ul. Energetyków (wali tam cały ruch
    >ciężarowy - skręcasz nie na rondzie Rzeszów - Lublin - Kozienice, lecz
    >wcześniej, na ostatnich światłach przed tym rondem).

    Niekoniecznie. Jedziesz do ronda, przez nie prosto, na Lublin, po kilkuset
    metrach w lewo na skrzyżowaniu z wydzielonym pasem do skrętu w lewo
    (drogowskaz na Rajec) i po kilkuset metrach wracasz już na drogę do
    Kozienic. Prosto, łatwo i skutecznie.

    pzdr

  • 7. Data: 2010-07-15 15:05:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 12:43:51 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Ja bym jechał na Sandomierz, choć droga jest tam nieporównywalnie gorsza
    >niż DK7, ale za to spokojniej się jedzie :)

    A pootwierali już drogi w okolicach Sandomierza?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-07-15 15:33:28
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A pootwierali już drogi w okolicach Sandomierza?

    DK79 już dawno temu,

    brat

  • 9. Data: 2010-07-15 15:34:46
    Od: Robson <r...@...pl>

    Jedz ka Kielce-Radom, w Annopolu jest remont mostu na Wisle, moga byc
    korki.

  • 10. Data: 2010-07-15 16:01:57
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-15 15:33, bratPit[pr] pisze:

    > DK79 już dawno temu,

    Ale wahadło w Połańcu jeszcze jest. Ok. 14-15 są spore korki jak
    Elektrownia do domów wraca :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi