  • 41. Data: 2014-11-03 18:14:02
    Temat: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-11-03 o 16:53, Zocha pisze:
    > Nie pomogło. :-(((

    > Te pytania są aktualne.

    To raczej pytania nie na tę grupę, a na pl.comp.sieci.bezprzewodowe.
    WPS ułatwia konfigurowanie w komputerze użytkownika dostępu do routera.
    Ostatnio okazało się, że protokół wykorzystywany do WPS ma błąd
    ułatwiający hakerowi odgadnięcie numeru PIN routera. Lepiej wyłącz WPS,
    a w komputerach wpisuj klucz do WPA2.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 42. Data: 2014-11-03 18:20:32
    Od: "Zocha" <...@...pl>

> [...]
    > Ostatnio okazało się, że protokół wykorzystywany do WPS ma błąd
    > ułatwiający hakerowi odgadnięcie numeru PIN routera. Lepiej wyłącz WPS, a
    Bardzo dziękuję i przepraszam, że zapytałam na nieodpowiedniej grupie.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 43. Data: 2014-11-03 18:30:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-11-03 o 18:20, Zocha pisze:
    > Bardzo dziękuję i przepraszam, że zapytałam na nieodpowiedniej grupie.

    To dla mnie nie problem, wiec niepotrzebne przeprosiny. Tylko może na
    tamtej grupie udzieliliby ci bardziej wiarygodnej odpowiedzi w sprawie
    bezpieczeństwa sieci. Powodzenia.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 44. Data: 2014-11-03 19:26:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-03 16:53, Zocha pisze:
    > Nie pomogło. :-(((
    No molestuj dostawcę tak aby ci naprawił.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 45. Data: 2014-11-03 23:30:14
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi
    i pozdrawiam
    Zocha

  • 46. Data: 2014-11-04 17:35:27
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-03 23:30, Zocha pisze:
    > Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi
    > i pozdrawiam
    > Zocha

    Proszę bardzo :)

    PS. W moje odpowiedzi zabrakło "to", teraz to zobaczyłem,
    miało być "no to molestuj ..."

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 47. Data: 2014-11-04 21:41:42
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie tych zakłóceń.
    Może to zbieg okoliczności, ale zdarzyło się już drugi
    raz gdy zakłócenie pojawiło się dokładnie w momencie
    wyłączania światła w pokoju.
    Pytanie jest takie: czy zakłócenia te mogą mieć związek
    z niedoskonałym stanem instalacji elektrycznej w mieszkaniu?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 48. Data: 2014-11-05 17:30:22
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-04 21:41, Zocha pisze:
> [...]
    > Pytanie jest takie: czy zakłócenia te mogą mieć związek
    > z niedoskonałym stanem instalacji elektrycznej w mieszkaniu?
    Nie, wyłącznik światła zawsze sieje zakłócenia bo to prymitywny układ,
    raczej problemem jest kabel którym masz podłączony modem, może wtyczka
    źle jest zrobiona i np nie ma ciągłości ekranu albo kabel jest w ogóle
    bez ekranu i zbiera zakłócenia z otoczenia, dlatego radziłem ci abyś
    naciskała firmę aby wysłała technika który ma odpowiedni sprzęt aby
    pomierzyć poziom sygnału i stopę błędów w kablu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 49. Data: 2014-11-05 21:41:01
    Od: "Zocha" <...@...pl>

> [...]
    > firmę aby wysłała technika który ma odpowiedni sprzęt aby pomierzyć poziom

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
    Zocha

  • 50. Data: 2014-11-05 22:12:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-05 17:30, janusz_k pisze:
> [...]
    > źle jest zrobiona i np nie ma ciągłości ekranu albo kabel jest w ogóle
    > bez ekranu i zbiera zakłócenia z otoczenia, (...)

    Czy masz na myśli stosowanie kabla FTP a nie UTP?
    Przecież wtedy cały sprzęt musi być przystosowany do okablowania
    ekranowanego. Źle przygotowany, lub niepotrzebnie puszczony FTP może
    zrobić więcej szkody, niż UTP.
    Zresztą zakłócenia w UTP znoszą się - po to są skręcane pary, w dodatku
    każda para ma inną długość "zwoju".

    Poza tym rzadko widuję monterów z jakimiś Flukami - to są mierniki,
    które kosztują niejednokrotnie tyle, co samochód, którym jeździ monter.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam