  • 1. Data: 2014-10-30 10:09:07
    Temat: Gruba folia aluminiowa
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    Czołem, temat nie do końca of topic. Poszukiwane jest tanie i łatwo
    dostępne źródło folii aluminiowej ( lub miedzianej ) o grubości znacząco
    większej niż folia spożywcza, która ma ledwie 12-15 mikronów. Znalazłem
    już folię alu pod ogrzewanie podłogowe, ale na razie nie wiem jakie to
    grube.

    --
    P.Jankisz

  • 2. Data: 2014-10-30 10:46:06
    Temat: Re: Gruba folia aluminiowa
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-30 o 10:09, PeJot pisze:
> [...]
    > znacząco większej niż folia spożywcza, która ma ledwie 12-15 mikronów.
    > Znalazłem już folię alu pod ogrzewanie podłogowe, ale na razie nie

    Tacki do grilla?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2014-10-30 10:51:33
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-10-30 10:46, Irokez pisze:

    > Tacki do grilla?

    Dziurawe i nie z metra.

    A folia pod podłogówkę wygląda na folię napyloną aluminium i z tego
    względu odpada.

    --
    P.Jankisz

  • 4. Data: 2014-10-30 10:53:54
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    PeJot wrote:

    > Dziurawe i nie z metra.

    A jak ma być szerokie? Bo są rolki folii dla kwiaciarek do związywania
    bukietów... :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2014-10-30 11:24:48
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-10-30 10:53, Piotr Wyderski pisze:

    > A jak ma być szerokie? Bo są rolki folii dla kwiaciarek do związywania
    > bukietów... :-)

    +/- jak folia spożywcza.

    --
    P.Jankisz

  • 6. Data: 2014-10-30 11:43:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > +/- jak folia spożywcza.

    Tych zapytać:

    http://www.holtex.pl/menu/produkty/folie-aluminiowe-
    2081/

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2014-10-30 11:47:12
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    > http://www.holtex.pl/menu/produkty/folie-aluminiowe-
    2081/

    THX za podpowiedź.

    --
    P.Jankisz

  • 8. Data: 2014-10-30 11:55:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    2081/

    > THX za podpowiedź.

    Były jeszcze budowlane papy aluminiowe. Taka gruba folia pokryta
    warstwą lepiku asfaltowego. Dość łatwo jedno od drugiego odchodziło
    (ja to widziałem ostatnio za komuny, może stąd ta łatwość). Poza
    tym lekko wytłaczana, ale to wytłoczenie prostowało się przez
    przeciągnięcie folii przez kant stołu. Podobne rzeczy widuje się
    u instalatorów od wentylacji i klimatyzacji. Do celów testowych
    może być łatwiej zdobyć z takich źródeł.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2014-10-30 12:13:00
    Od: PeJot <P...@s...pl>

> [...]
    > u instalatorów od wentylacji i klimatyzacji. Do celów testowych
    > może być łatwiej zdobyć z takich źródeł.

    Leży mi na biurku próbka. Problem taki że ręcznie ciężko się pozbyć
    lepiku bez zniszczenia folii, a i tak zostają resztki kleju.

    --
    P.Jankisz

  • 10. Data: 2014-10-30 12:20:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > Leży mi na biurku próbka. Problem taki że ręcznie ciężko się pozbyć
    > lepiku bez zniszczenia folii, a i tak zostają resztki kleju.

    No i po co żeśmy tę komune obalali! Tamta, za Gierka robiona, odchodziła
    prawie sama.

    Jarek

    --
    To były sobie piękne czasy takie