  • 21. Data: 2015-05-18 10:04:23
    Temat: Re: Klucz do kól
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Wydaje sie, ze jednak inwestycja w dłuzszy klucz to dobry pomysł.
    > Oczywiscie mozna wozic metrowa rurke ale czy ona bedzie
    > wygodniejsza...?

    będzie tańsza i klucz poręczniejszy do innych zastosowań

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 22. Data: 2015-06-12 15:04:52
    Temat: Re: Klucz do kół
    Od: o...@i...pl

    Ja właśnie tak zrobiłem. Mam krótki klucz Proline i dźwignię do zmniejszania oporu,
    więc klucza używam też w innych przypadkach. Też moim zdaniem lepiej tak niż
    pojedynczy klucz na długim ramieniu.

  • 23. Data: 2015-06-12 16:32:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 08:00:23 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Ostatnio zmieniałem koła.
    > W sumie poszło ok. Ale własnie takim kluczem z ramieniem około pol metra.
    > Krzyzakowym trafiłem na srube ktorej odkręcić nie mogłem.

    Ja mialem podobnie - krzyzakiem nie dalem rady, a lidlowym teleskopowym stosunkowo
    latwo poszlo

    takie cos: http://fanlidla.pl/gazetka/2010.11.22/76,Klucz,nasad
    owy,do,kol,z,Lidla

    W poprzednim samochodzie sruby "same sie dociagaly", tzn. na oryginalnych alu nawet
    jak lekko dokrecalem krzyzakiem, to po sezonie musialem uzywac przedluzki z kawalka
    rury do odkrecenia. Zimowe stalowe takiego efektu nie mialy... magia ;)

    WS

  • 24. Data: 2015-06-13 00:43:36
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > Wydaje sie, ze jednak inwestycja w dłuzszy klucz to dobry pomysł.
    > Oczywiscie mozna wozic metrowa rurke ale czy ona bedzie wygodniejsza...?

    Zanabyłem w LM klucz fajkowy 24 znanej z niskich cen i najwyższej światowej jakości
    firmy TOPEX, niech im Allah da dużo dzieci. Założyłem na nakrętkę, ręką nie
    próbowałem bo jebnięty nie jestem. Poskakałem trochę zero reakcji ze strony nakrętki
    i klucza. Obciąłem flexem to grube na dłuższym ramieniu, założyłem pasowną rurkę na
    oko 70cm. Nakrętki się odkręciły a po kluczu nie było widać zeby się giął albo
    sprężynował. No to w końcu mam nowy klucz do kół w Masterze. Chyba 18 zyli dałem.
    Paragon wyrzuciłem bo jak by się popsuł przy próbie odkręcania to by nie uwierzyli że
    urwanie wygląda jak po szlifierce.

  • 25. Data: 2015-06-26 19:44:03
    Od: o...@i...pl

    W dniu sobota, 13 czerwca 2015 00:43:37 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    Paragon wyrzuciłem bo jak by się popsuł przy próbie odkręcania to by nie uwierzyli że

    A wystarczyło dorzucić troszeczkę i już miałbyś Proline o których pisałem, dla
    amatorskiego użytkownika klucze w sam raz. :)