  • 1. Data: 2015-05-16 08:34:35
    Temat: powerbank
    Od: yuras <j...@o...pl>

    Hej,

    czy powerbanki (takie do telefonów lub tabletów) powiedzmy z górnego
    przedziału 10000mAh można ładować przez samochodowe usb ? Jaki kabel od
    zapalniczki trzeba dokupić, żeby robić takie sztuczki ? :)

    yuras.

  • 2. Data: 2015-05-16 11:57:31
    Temat: Re: powerbank
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-16 o 08:34, yuras pisze:

> [...]
    > przedziału 10000mAh można ładować przez samochodowe usb ? Jaki kabel od
    > zapalniczki trzeba dokupić, żeby robić takie sztuczki ? :)

    Nie bardzo rozumiem, o co pytasz (samochodowe usb vs. zapalniczka).

    Pojemność akumulatora - np. Twoje 10Ah - wpływa na czas ładowania przy
    określonym prądzie.
    A Tobie chodzi chyba nie o przewód (choć widziałem PowerBanki zasilane
    14V), tylko raczej o ładowarkę mini-USB.

    Kup taką do tabletów, z prądem 2A - będzie zdecydowanie szybsza od
    telefonicznej 500mA.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-05-16 12:43:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** yuras pisze tak:

> [...]
    > górnego przedziału 10000mAh można ładować przez samochodowe usb ?
    > Jaki kabel od zapalniczki trzeba dokupić, żeby robić takie

    a czemu by nie można? Potrzebujesz pewnie ładowarki z wtykiem
    zapalniczki na pewnie wtyk mikro USB

    Jakbyś podał jaki to powerbank byłoby łatwiej.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 4. Data: 2015-05-16 13:43:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-16 o 12:43, PiteR pisze:

    > a czemu by nie można? Potrzebujesz pewnie ładowarki z wtykiem
    > zapalniczki na pewnie wtyk mikro USB
    >
    > Jakbyś podał jaki to powerbank byłoby łatwiej.

    Raczej mini niż micro.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-05-16 18:03:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Adam pisze tak:

    > Raczej mini niż micro.

    Jeszcze nie widziałem powerbanka z mini

  • 6. Data: 2015-05-16 19:15:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-16 o 18:03, PiteR pisze:

    > Jeszcze nie widziałem powerbanka z mini

    A ja na odwrót.
    Gniazdo mini mają tablety, dyski twarde, kamery, aparaty foto i
    powerbanki. Może jeszcze coś.
    Gniazdo micro - tylko chyba telefony i słuchawki.

    Poza tym przez micro może być problem przepuścić 2A - są dość delikatne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2015-05-16 22:30:33
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Adam" wrote in message news:mj7tv0$j97$1@usenet.news.interia.pl...
    > A ja na odwrót.
    > Gniazdo mini mają tablety, dyski twarde, kamery, aparaty foto i
    > powerbanki. Może jeszcze coś.
    > Gniazdo micro - tylko chyba telefony i słuchawki.

    Mam dwa powerbanki z dwoma gniazdami - jedno micro usb do ładowania
    powerbanku, a drugie - prostokątny, do ładowania urządzeń.

    > Poza tym przez micro może być problem przepuścić 2A - są dość delikatne.

    Mam ładowarkę micro usb 1,5A do słuchawek BT.

    --
    Axel