  • 1. Data: 2015-05-16 18:00:22
    Temat: Skąd załatwić transport/przyczepę?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Potrzebuję przewieźć w obrębie Krakowa (trasa z rejonu Woli Duchackiej do
    rejonów Zabierzowa) trochę ciężkich rzeczy typu: kilka betonowych słupków
    ogrodzeniowych, kilkanaście płytek chodnikowych, ze dwie-trzy taczki gruzu
    ceglanego, itp, itd...

    Gdzie w Krakowię pożyczę stosowne auto z przyczepą lub wynajmę transport?
    Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?

    Ktoś przerabiał podobną sprawę u siebie i zechciałby doradzić coś
    sensownego?

  • 2. Data: 2015-05-17 11:44:24
    Temat: Re: Skąd załatwić transport/przyczepę?
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

> [...]
    > Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?
    >
    > Ktoś przerabiał podobną sprawę u siebie i zechciałby doradzić coś
    Jak dysponujesz samochodem z hakiem to najprościej (nie najlepiej)
    wypożyczyć przyczepkę na Statoilu (na stacji benzynowej) za chyba 30zł/dobę.

    Taniej i na pewno większe przyczepki wynajmiesz w firmach, które mają
    do wynajęcia przyczepki na dni/godziny (poszukasz lokalnych w Krakowie).
    W moim mieście można znaleźć małe od 20zł. A za 30zł to takie duże,
    że przeprowadzkę mieszkania zrobiłem. Jak masz to zaplandekowane
    to nie widać co wieziesz i nikłe prawdopodobieństwo, że jakiś
    misio w niebieskim mundurku będzie sprawdzał Twoje prawko (zakładając
    że nie masz "na przyczepki")

  • 3. Data: 2015-05-17 11:47:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 May 2015 11:44:24 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
    > to nie widać co wieziesz i nikłe prawdopodobieństwo, że jakiś
    > misio w niebieskim mundurku będzie sprawdzał Twoje prawko (zakładając

    Chyba że by (nie "żeby") sprawdził. Przed wyborami.
    --
    XL
    Kim jest ten fajny gość?

  • 4. Data: 2015-05-17 12:33:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <a...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > do wynajęcia przyczepki na dni/godziny (poszukasz lokalnych w Krakowie).
    > W moim mieście można znaleźć małe od 20zł. A za 30zł to takie duże,

    A jakie to miasto?
    Ew. czy takie ceny za dużą przyczepkę mogą też być w Poznaniu?
    Bo znalazłem, ale za 50 zł.

  • 5. Data: 2015-05-17 13:22:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr" <a...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > misio w niebieskim mundurku będzie sprawdzał Twoje prawko
    > (zakładając że nie masz "na przyczepki")

    Rzuciłbyś jako punktem odniesienia jakimiś konkretami jak nazwa firmy?
    Bo 30zł za dobę brzmi dużo lepiej niż 50zł/godzinę przy uwzględnieniu
    że ładunek to łamiący-plecy beton i machać się tym szybko nie da...
    Nawet jak bym szwagra zwerbował ;-)

  • 6. Data: 2015-05-17 13:26:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
> [...]
    .pl...

    > A jakie to miasto?
    > Ew. czy takie ceny za dużą przyczepkę mogą też być w Poznaniu?

    Brzmi to bardzo tanio, bo małą osobówkę (Nissan Micra/Opel Corsa)
    z wypożyczalni można mieć najtaniej w Krakowie za jakieś 23 euro/dzień...

  • 7. Data: 2015-05-17 14:06:41
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-17 o 13:26, Pszemol pisze:

    > Brzmi to bardzo tanio, bo małą osobówkę (Nissan Micra/Opel Corsa)
    > z wypożyczalni można mieć najtaniej w Krakowie za jakieś 23 euro/dzień...

    a co to ma wspólnego? koszty zakupu i eksploatacji przyczepki są
    niewspółmiernie niższe

    Łukasz

  • 8. Data: 2015-05-17 14:43:53
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

> [...]
    > Bo 30zł za dobę brzmi dużo lepiej niż 50zł/godzinę przy uwzględnieniu
    > że ładunek to łamiący-plecy beton i machać się tym szybko nie da...

    Co Ci po nazwie lokalnej firmy.
    Chcesz firmę ogólnopolską, to napisałem STATOIL.
    Sprawdzisz na www albo telefonicznie.
    Poza tym chyba nie masz zaświadczenia z "dysguglii"?

  • 9. Data: 2015-05-17 20:08:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr" <a...@s...pl> wrote in message
    > Co Ci po nazwie lokalnej firmy.
    > Chcesz firmę ogólnopolską, to napisałem STATOIL.

    Chciałbym zweryfikować to 30zł/dobę.

    > Sprawdzisz na www albo telefonicznie.
    > Poza tym chyba nie masz zaświadczenia z "dysguglii"?

    :-))

  • 10. Data: 2015-05-17 20:19:09
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Rzuciłbyś jako punktem odniesienia jakimiś konkretami jak nazwa firmy?

    Siri nie wie? Może źle ją pytałeś?

    Wujek G jest bardzo pomocny:
    http://tiny.pl/ghcx7

    Wiwo