  • 1. Data: 2015-05-15 22:17:18
    Temat: PLONK kapelusz :)
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Do tej pory flota Google'a pokonała ponad 2 miliony kilometrów, ponadto
    specjaliści od autonomicznych samochodów deklarują z dumą, że ich system
    komputerowy może pochwalić się doświadczeniem, które odpowiada
    75-letniemu stażowi ludzkiego kierowcy."

    Zobacz więcej:
    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2015/05/au
    tonomiczne-samochody-google-trafia-na-publiczne-drog
    i-jeszcze-w-tym-roku#ixzz3aExJs2mW

    40 km/h ...generalnie srednia w dużych miastach to 20km/h :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 2. Data: 2015-05-15 23:32:23
    Temat: Re: PLONK kapelusz :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    > 40 km/h ...generalnie srednia w dużych miastach to 20km/h :)

    O, to ja kapelusz mam srednia 55 :)

  • 3. Data: 2015-05-15 23:44:47
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-15 o 23:32, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    > O, to ja kapelusz mam srednia 55 :)

    Czym zmierzyłeś? Ja mam w Pozku ok 23/25 w godz 13:00-16:00 później
    jeszcze niżej aż do 18:00. Po 20 się zwiększa. Polecam na testy np:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bi
    narytoys.speedometer&hl=pl
    nie zamula, lekki dobre statystyki.

  • 4. Data: 2015-05-16 01:02:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 22:17, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    i-jeszcze-w-tym-roku#ixzz3aExJs2mW

    > 40 km/h ...generalnie srednia w dużych miastach to 20km/h :)

    Ale o co chodzi? 2 mln km przy 75 lat daje 75 km dziennie jeżdżone od 1
    roku życia - rozumiem że grupowi keyboard-warrior jeździli wcześniej i
    więcej?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-05-16 06:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Czym zmierzyłeś? Ja mam w Pozku ok 23/25 w godz 13:00-16:00 później
    > jeszcze niżej aż do 18:00. Po 20 się zwiększa. Polecam na testy np:

    Tyle mi pokazuje komputer w samochodzie.

    P.S.
    Na pl.regionalne.poznan był kiedys ktos o podobnym nicku do Twojego - czy
    Ty to on?

  • 6. Data: 2015-05-16 09:29:06
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-16 o 06:00, Budzik pisze:

    > P.S.
    > Na pl.regionalne.poznan był kiedys ktos o podobnym nicku do Twojego - czy
    > Ty to on?

    Piszesz o Jacku (Bluzgaczu). Nie, to nie on. Bluzgacz bluzga na FB, na
    grupy nie pisze od paru lat. Mój poprzedni nick to MichaelData.

  • 7. Data: 2015-05-16 09:35:08
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-16 o 01:02, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Ale o co chodzi? 2 mln km przy 75 lat daje 75 km dziennie jeżdżone od 1
    > roku życia - rozumiem że grupowi keyboard-warrior jeździli wcześniej i

    Raczej chodzi o to, że im człowiek starszy i ma większe doswiadczenie
    to...jeździ wolniej. Wbrew pozorom, nie chodzi tutaj o to, że starszy
    przestaje ogarniać, czas reakcji mu się spowalnia. Takim starszym osobom
    rzadko się spieszy (znam naprawdę szybkich i dobrych po 70') i jeżdżą
    jak "autonomy" :)

  • 8. Data: 2015-05-16 10:09:42
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 22:17, LordBluzg(R) pisze:

    > "Do tej pory flota Google'a pokonała ponad 2 miliony kilometrów

    Chciałbym zobaczyć jak sobie Googlochód radzi w Warszawie :)
    Żeby nie było jak z robotem kolejkowym z Alternatywy 4 ;)
    --
    spider

  • 9. Data: 2015-05-16 11:04:23
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Chciałbym zobaczyć jak sobie Googlochód radzi w Warszawie

    W DC nie trzeba zadnego komputera, to bardzo proste, do permanentnego
    stania w korku nadaje sie kazdy samochod. Jak by mu sie udalo pojechac,
    to badajac stan drogi stwierdzi, ze jest offroad i tez sie zatrzyma.
    Zresztą Google z obszaru dzialania wylaczylo teren zarzadzany przez
    Galasa - nie da sie stworzyc komputera i algorytmu ogarniajacego logike
    Miejskiego Inzyniera Ruchu w Warszawie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2015-05-16 11:37:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    > Piszesz o Jacku (Bluzgaczu). Nie, to nie on. Bluzgacz bluzga na FB, na
    > grupy nie pisze od paru lat. Mój poprzedni nick to MichaelData.

    Tak, tak, wiem ze na fb ale myslałem, ze moze nostalgia kazała mu powrocic
    na usenet.
    MichaelData - i wszystko jasne :)