-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
From: LinFanQri <x...@g...com>
Subject: Klucz do kół... "samoróbka"
Date: Sat, 14 Oct 2017 06:37:16 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <59e1947d$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.72.31.40
X-Trace: 1507955837 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5153 89.72.31.40:35343
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616604
[ ukryj nagłówki ]Ostatnio miałem "przyjemność" kluczem z "plasteliny" odkręcać śruby...
również z "plasteliny"! ("puste" łby w środku :/) Mówię basta!
Mam zamiar zaopatrzyć się w prosty zestaw do odkręcania kół, którym bez
problemu być może przyda się również do innych prac. Ktoś zdradzi swój
patent.
1) Raczej na pewno nie chcę "krzyżaków" 4in1. W samochodzie mam jeden
rozmiar śrub a jakość tych kluczy w okolicach 50PLN pozostawia nieco do
życzenia. Firmowy-oryginalny-dedykowany od producenta cały powyginany
poleciał na złom...
2) Przedłużana (500mm) grzechotka 1/2 cala będzie wystarczająca?
3) A nie lepiej grzechotka (460mm) na 3/4 cala? Będę potrzebował
znacznie mniej siły do odkręcenia?
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.17 09:13 Maciek
- 14.10.17 11:02 RadoslawF
- 14.10.17 12:58 Budzik
- 14.10.17 16:00 Pawel \"O'Pajak\
- 14.10.17 16:07 Zenek Kapelinder
- 14.10.17 17:00 Budzik
- 14.10.17 17:00 Budzik
- 14.10.17 20:36 RadoslawF
- 14.10.17 20:40 RadoslawF
- 14.10.17 21:21 Yogi\(n\)
- 14.10.17 21:43 nadir
- 15.10.17 05:17 LinFanQri
- 15.10.17 05:19 LinFanQri
- 15.10.17 05:22 LinFanQri
- 15.10.17 05:26 LinFanQri
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=