  • 11. Data: 2017-03-25 14:48:21
    Temat: Re: Klucz udarowy eletryczny
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-25 o 12:11, spider pisze:

    > Wystarczy dokręcić z wyczuciem zwykłym dobrym krzyżakiem i nie ma takich
    > problemów. Ludzie zdecydowanie za mocno dokręcają śruby w kołach. Jak
    > widzę ludzi skaczących po kluczu to aż mi się słabo robi.

    Jak nie pojedziesz do normalnego oponiarza tylko do takiego sezonowego
    z namiotem koło jakiegoś marketu to też będziesz skakał żeby odkręcić.
    Lub pojedziesz do fachowca. Pod warunkiem że dojedziesz.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-03-25 15:32:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-25 o 12:00, Budzik pisze:

> [...]
    > podjechac do oponiarza niz zepsuc klucz.
    > Niemniej dla mnie jest jasne, ze tak dokreconego koła taki klucz na raz nie

    Jeden zawodnik napręża kluczem a drugi uderza silnie młotkiem w śrubę.

  • 13. Data: 2017-03-25 15:35:31
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 23.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:
    > Taka fanaberia - ostatnio czesto zmieniam sobie sam koła i stwierdziłem, ze
    > wzbogace zestaw narzedzi o klucz udarowy.
    > Jula reklamuje 450W 400nM
    > Na allegro widze pełno 2000W 800nM.
    >
    > Co to warte? Zakładam ze takich srub które ktos przykrecił za mocno toto
    > nie odkreci ale czy da sobie rade z takimi przykreconymi z zalecaną siła?

    Używam od 4 lat. Jakiś chiński z Allegro. Obsługuje trzy auta
    jesień/wiosna wymiana kół plus okazjonalnie klocki itp. Ciągle działa.
    Do dupy były tylko dołączone nasadki - wymieniłem na firmowe. Odkręca to
    czego nie można ruszyć rurą. Nie nadaje się do dokręcania. Kosztował
    bodaj 130 zł i były to wyjątkowo dobrze wydane pieniądze

    --

    Hinek

  • 14. Data: 2017-03-25 15:51:22
    Od: Hinek <h...@f...pl>

  • 15. Data: 2017-03-25 17:44:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

> [...]
    > to czego nie można ruszyć rurą. Nie nadaje się do dokręcania.
    > Kosztował bodaj 130 zł i były to wyjątkowo dobrze wydane pieniądze

    Mozesz podac firme / model?
    Dlaczego nie nadaje się do dokrecania? Chodzi ci o to, ze mozna przykrecic
    a potem z wyczuciem dokrecic recznie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 16. Data: 2017-03-25 17:44:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spider "spajder78[wytnij]"@wp.pl ...

    > Wystarczy dokręcić z wyczuciem zwykłym dobrym krzyżakiem i nie ma
    > takich problemów. Ludzie zdecydowanie za mocno dokręcają śruby w
    > kołach. Jak widzę ludzi skaczących po kluczu to aż mi się słabo robi.

    Zgadza się, aczkolwiek w tym przypadku to mechanik nawalił.
    Jak dokrece sobie sam to nie mam kłopotu z odkreceniem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 17. Data: 2017-03-27 12:29:14
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 25.03.2017 o 17:44, Budzik pisze:
    > Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    > Mozesz podac firme / model?
    > Dlaczego nie nadaje się do dokrecania? Chodzi ci o to, ze mozna przykrecic
    > a potem z wyczuciem dokrecic recznie?

    Nazywa się Viper. Na tabliczce znamionowej ma 1950 W, 700Nm
    Do dokręcania nie nadaje się bo zbyt mocno dokręca. Trudno wyczuć
    kiedy przestać :)
    Tak naprawdę kupiłem go żeby odkręcić nakrętkę zębatki na wałku
    zdawczym w motocyklu. Tam jest potrzebny klucz np.32 i moment
    dużo większy niż przy felgach. Do tego trudno jest wałek skutecznie
    zablokować. Z tym kluczem to moment i po problemie.

    --

    Hinek

  • 18. Data: 2017-03-27 17:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

> [...]
    > dużo większy niż przy felgach. Do tego trudno jest wałek skutecznie
    > zablokować. Z tym kluczem to moment i po problemie.

    http://allegro.pl/elektryczny-klucz-udarowy-700nm-19
    50w-14-nasadek-
    i6744208438.html
    http://allegro.pl/i6744208438.html
    ?
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 19. Data: 2017-03-27 17:14:43
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Pokrętkę do nasadek?
    No klucz cos takiego jak niżej tylko bez przegubu i całej reszty (co i tak
    jest dopięte)

    http://swiatnarzedzi.com.pl/all/G-V-T/08-618_klucze_
    18cz-3.jpg

    jakby co to i rurę się nałoży :) ale jeszcze nie było potrzeby

    Dokręcam kluczem dynamometrycznym. na 100Nm

    BUNIEK

  • 20. Data: 2017-03-29 16:34:03
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 27.03.2017 o 17:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

> [...]
    To taki. Widzę, że podrożał. Do mojego dodali nawet szczotki.
    W każdym razie ja tych kluczy nie produkuję i nie reklamuję :)
    Mój jest dobry, ale czy inne też będą - nie mam pojęcia.
    Pozdr.

    --

    Hinek