  • 21. Data: 2017-03-29 17:00:42
    Temat: Re: Klucz udarowy eletryczny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    50w-14-nasadek-

    > To taki. Widzę, że podrożał. Do mojego dodali nawet szczotki.
    > W każdym razie ja tych kluczy nie produkuję i nie reklamuję :)
    > Mój jest dobry, ale czy inne też będą - nie mam pojęcia.
    > Pozdr.

    Na innej aukcji kupiłem za 160 z czterema podstawowymi wielkosciami
    nasadek.
    Zobaczymy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 22. Data: 2017-04-03 16:49:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-03-23 o 20:00, Budzik pisze:
    > Taka fanaberia - ostatnio czesto zmieniam sobie sam koła i stwierdziłem, ze
    > wzbogace zestaw narzedzi o klucz udarowy.
    > Jula reklamuje 450W 400nM
    > Na allegro widze pełno 2000W 800nM.
    >
    > Co to warte? Zakładam ze takich srub które ktos przykrecił za mocno toto
    > nie odkreci ale czy da sobie rade z takimi przykreconymi z zalecaną siła?

    Ja z kolei luzuję nakrętki kluczem od kół "fabrycznym" Toyoty, który był
    w bagażniku wraz z oryginalnym lewarkiem. Potem odkręcam zwykłą
    wkrętarko-wiertarką akumulatorową z odpowiednią końcówką. Przy
    zakręcaniu analogicznie - nakręcam wkrętarko-wiertarką i dokręcam
    ręcznie kluczem.