  • 11. Data: 2019-02-14 12:59:59
    Temat: Re: Klucze rurowe - jakie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Mam zestaw imbusów Yato kupionych specjalnie do serwisowania moich
    > rowerów i IMO to totalne gówno. Dosłownie, takie miękkie są. :-)

    Biorac pod uwage ze czesto widuje yato nawet w warsztatach samochodowych
    to moze imbusy sa jakos wybitnie gorsze od całej reszty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 12. Data: 2019-02-14 15:07:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-14 12:59, Budzik wrote:
    [...]
    > Biorac pod uwage ze czesto widuje yato nawet w warsztatach samochodowych
    > to moze imbusy sa jakos wybitnie gorsze od całej reszty?
    Ups, zwracam honor marce Yato. Moje ,,rowerowe" imbusy są marki Topex.
    Specjalnie zajrzałem do skrzynki narzędziowej.

  • 13. Data: 2019-02-15 16:38:41
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2019 21:02:45 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > się zmieściła w gniazdo, gdzie jest śruba.
    > Idealne do tego są klucze rurowe, takie z szeroką, okrągłą częścią
    > środkową.
    > Niestety mam do wyboru albo Topex, które się nie nadają do mojej roboty
    > z racji, bo to nie ta wytrzymałość, albo widzę klucze Beta, Unior albo
    > Gedore w cenie ponad 400 zł za komplet.
    > Czy Koledzy mi coś doradzą? Jest jakaś marka pośrednia między Topex a
    > Gedore, żeby była rozsądna cena ale materiał miał właściwą wytrzymałość?
    > Ewentualnie czy są jakieś nasadki 1/2 cala o cienkich ściankach?

    I jeszcze NEO tools niezłe są (cena/jakość) - przynajmniej jak chodzi o nasadowe i
    grzechotki.

    Ogólnie fajnie by było wyposażyć sobie garaż od dołu do góry Facom, Hazet itp. :-)