    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Kocham ten kraj
    Date: Sat, 28 Mar 2020 09:01:22 +0100

    Wczasach koronawirusa odjebało mi, aby kupić auto z zagranicy i je
    zarejestrować. Nie przewidziałem tego, że urzędy będą pozamykane.

    Z pomocą przychodzi najwspanialszy na świecie system ePUAP.

    Kur.... nie wiem kto to wymyślił, ale chyba robił to za darmo albo robił
    to na zlecenie wrogich państw, bo bardziej popierdolonego systemu to
    jeszcze w życiu nie widziałem. Pierwsza rzecz to maksymalny rozmiar
    wszystkich dokumentów, które można przesłać na serwer 1500MB. Po prostu
    śmiech na sali. Pliki generowane w PDF w rozdzielczości w której da się
    jeszcze coś odczytać tj. 200dpi mają rozmiary 400-700MB na stronę A4

    Nadmieniam, że mam bardzo dobre urządzenie wielofunkcyjne firmy Ricoh,
    które bardzo mocno kompresuje pliki w PDF i JPG. W porównaniu do
    popularnych programów komputerowych, pliki o takich samych
    rozdzielczościach dpi w tym urządzeniu są przynajmniej o połowę mniejsze.

    Kolejne ograniczenie wielkości każdego pliku do ok. 200MB oraz
    ograniczenie ilości przesyłanych plików do 10

    Cały dzień walczyłem, aby poupychać dokumenty. Ostatecznie musiałem
    zejść do rozdzielczości 100dpi, przy której nie da się odczytać wielu
    tekstów w skanach.

    Kiedy udało mi się już poupychać dokumenty w PDF-ach to zaczęła się
    męczarnia z wielogodzinnym przesyłaniem dokumentów i za każdym razem
    komunikat "błąd serwera", "błąd serwera", "błąd serwera" ....

    Dodzwonić się do pomocy systemu ePUAP to kolejna mordęga, bo trzeba
    pozostawać na linii po 20-30 min. w kolejce do połączenia. Często w
    trakcie oczekiwania na linii operator przerywa połączenie.

    Po 2 dniach walki w końcu udało mi się przesłać dokumenty, ale com się
    nakurwował ....