  • 31. Data: 2009-02-04 09:14:17
    Temat: Re: Kolejne bzdury uslyszane w salonie Plusa
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Hehe. Ja bym nie dał, ale...
    >
    > http://allegro.pl/item545909579_nokia_n73_2gb_b_lock
    a_super_sprzedawca_f_vat_krak.html

    A to teraz w plusie sa bezsimlocka i ME i z karta 2GB ?
    A jest tam karta miniSD

    Pozatym na allegro jest duzo glupcow i nie sadze zeby kowalski sprzedal
    za tyle promocyjna N73

  • 32. Data: 2009-02-04 09:59:16
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Pozatym na allegro jest duzo glupcow i nie sadze zeby kowalski sprzedal
    > za tyle promocyjna N73

    A co powiedzieć o kimś, ktoś wtrąca się ze sprzedawaniem telefonu (jak
    ty) kiedy ja mówię o jego kupowaniu celem porównania oferty Szczymplusa
    do Plusa dla Dorosłych?

    Po co w ogóle głos zabierałeś?

    TG

  • 33. Data: 2009-02-04 17:16:15
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    TGor <gmaf22$33q$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    [...]

    > A to mam w abonamencie za 61 zł brutto. Do tego (o łaskawości Plusa)
    > 25 minut w Plusie dodatkowo (co mi się podobno nie należy, ale zostało
    > z poprzedniego przedłużenia).

    Normalnie VIP, ty to musisz być... normalnie... no... taki gość,
    że szok!

    Oczywiste jest, że zawsze można znaleźć kontrofertę, która może okazać
    się korzystniejsza, szczególnie gdy ktoś podchodzi pod ofertę dla firm.

    Ja swojego czasu usiadłem, policzyłem i wyszło mi, że przy tym ile ja
    korzystam, gdzie dzwonię i z jakiego telefonu, taniej, a przede
    wszystkim wygodniej wychodzi Simplus.

    Mówiąc szczerze, fascynująca jest ta obrona abonamentu. Podpisałeś i tak
    bardzo chcesz mi wykazać, że masz/mógłbyś mieć lepiej. Pytanie
    dlaczego? Gryzie cię ten abonament czy co? Korzystaj sobie, płać 61
    brutto co miesiąc, bierz telefony jakie chcesz (nawet na zaświadczenie
    o zameldowaniu u babci), nic mi do tego.

    > Owszem, jak masz telefon, którego Plus nie daje za dobre pieniądze
    > albo w ogóle (i jeszcze dostałeś go w prezencie, bo ... "mieszkasz z
    > rodzicami" że się delikatnie wyrażę) to Szczymplus jest wybawieniem. W
    > razie przeciwnym to smutek i nostalgia i nocne bieganie na stację na
    > rozstaju po kartę. Zimą. Lub w deszczu.

    Albo grasz specjalnie na flejma, albo sprawdź datę w kalendarzu, u mnie
    jest 2009. Doładowanie przez internet zabiera mi mniej czasu niż Tobie
    otworzenie koperty z comiesięcznym haraczem.

    Podejrzewam, że to już tak od paru ładnych lat działa, dałbyś wiarę?

    Jeśli dzięki abonamentowi czujesz się dorosły, to smutne to
    Twoje "dorosłe" życie jest raczej. :) Nie wiem, może dzięki
    podpisywaniu umów z operatorami rośnie ego, jesteś pierwszym znanym mi
    okazem podchodzącym do tego w ten sposób. Pewnie kiedyś ktoś na ten
    temat doktorat napisze.

    Podpisuj jeśli to faktycznie polepsza samopoczucie. ;) Możesz nawet mieć
    cztery telefony u każdego operatora, pomyśl jakim wtedy będziesz
    kolesiem, cztery rozliczenia co miesiąc i +100 do bycia dorosłym!

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 808944862s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

  • 34. Data: 2009-02-04 18:44:46
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Jakub Krajewski pisze:

    > Oczywiste jest, że zawsze można znaleźć kontrofertę, która może okazać
    > się korzystniejsza, szczególnie gdy ktoś podchodzi pod ofertę dla firm.

    I dokładnie chodzi o korzystniejsza kontrofertę od przedstawionej w
    poście wyżej. Kapujesz czy nie?
    TG

  • 35. Data: 2009-02-04 19:06:36
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    TGor <gmcnnb$gsh$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    [...]
    > I dokładnie chodzi o korzystniejsza kontrofertę od przedstawionej w
    > poście wyżej. Kapujesz czy nie?

    Tak trudno zrozumieć, że to nie ma znaczenia, bo wątek jest o czym
    innym?

    Zakończ wątek, kontynuuj abonament i wszyscy będą zadowoleni. :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 808952586s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

  • 36. Data: 2009-02-12 17:26:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jakub Krajewski" napisał:

    > A próbowałeś doładowywać numer po rozwiązaniu umowy? :) Być może
    > nawet nie wpadłeś na to, ja też bym nie wpadł, ale dowiedziałem się od
    > kolegi, który rezygnował z abonamentu przede mną. Plus dla Plusa
    > ogólnie rzecz biorąc. ;)

    Trochę poniewczasie, ale akurat dostałem list z Plusa, więc dla archiwum:

    ===========
    NOWOŚĆ! ZACHOWAJ SWÓJ NUMER JAKO SIMPLUS!

    Aby nie płacić abonamentu i dzwonić bez żadnych zobowiązań:
    1) Następnego dnia po rozwiązaniu umowy włącz telefon;
    2) w ciągu 30. dni zasil Kartę z Twoim numerem dowolną kwotą (10zł na 7 dni,
    30zł na 30 dni, 50 zł na 90 dni).

    W ten prosty sposób zachowasz dotychczasowy numer, ale już jako telefon na
    kartę bez abonamentu, bez umowy i bez żadnych zobowiązań.

    Dodam jeszcze, że konsultantka Plusa stwierdziła, iż taka akcja dotyczy
    zarówno posiadaczy taryf biznesowych jak i indywidualnych.

    JoteR