  • 1. Data: 2016-05-03 16:01:34
    Temat: Komputer do Skype - NIE dla nastolatki :P
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    Cześć.

    Kolejna znajoma, tym razem w wieku przekwitającym ;), potrzebuje
    komputera do jednego w zasadzie celu - rozmów z mężem pracującym za
    granicą za pomocą Skype.

    Ma na to budżet w wysokości 1k PLN. Chciała kupić najtańsze niewiadomoco
    (Acer Aspire ES1-131) na Pentium N3700, Intel HD, matryca 11,6HD, dysk
    500GB, Win 8.1.

    Ale, uważam, że za te pieniądze dałoby się kupić fajnego poleasingowca,
    który by był znacznie szybszy - może bez dysku i dokupić małe SSD? i
    posłużyłby również za kilka lat, gdy, być może, wymagania nieco wzrosną.

    Co sądzicie? Może jakieś propozycje?

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 2. Data: 2016-05-03 16:48:59
    Temat: Re: Komputer do Skype - NIE dla nastolatki :P
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale, uważam, że za te pieniądze dałoby się kupić fajnego poleasingowca,

    Mam nadzieje że nikt się nie obrazi
    Jest do sprzedania
    Dell E6330 i5 3320M 8GB 120SSD WIN7PL Home Edition
    polesingowy na gwarancji w Amso jeszcze przez 5,5 miesiąca.

  • 3. Data: 2016-05-03 17:19:25
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2016 16:01:34 +0200, Stregor napisał(a):

> [...]
    > który by był znacznie szybszy - może bez dysku i dokupić małe SSD? i
    > posłużyłby również za kilka lat, gdy, być może, wymagania nieco wzrosną.

    Tablet z androidem za 300 zet całkowicie wystarczy do tych celów.

  • 4. Data: 2016-05-03 17:32:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Stregor wrote:
> [...]
    > który by był znacznie szybszy - może bez dysku i dokupić małe SSD? i
    > posłużyłby również za kilka lat, gdy, być może, wymagania nieco wzrosną.

    Niech kobieta robi, co uważa. Wmusisz jej poleasingowca, będzie nawet
    lepszy, ale używany, bez gwarancji i jak będzie jakikolwiek problem, to
    będzie na ciebie. Kupi nowego, wolniejszego, gorszego, ale z gwarancją i
    jak coś będzie nie halo, to nie twoja wina.

  • 5. Data: 2016-05-03 17:45:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-05-03 o 16:01, Stregor pisze:
> [...]
    > który by był znacznie szybszy - może bez dysku i dokupić małe SSD? i
    > posłużyłby również za kilka lat, gdy, być może, wymagania nieco wzrosną.

    Jak ma być tylko Skype i nic innego, to tablet lub smartfon wystarczą.
    Będzie dużo taniej i bardziej mobilnie.

  • 6. Data: 2016-05-03 19:09:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Stregor pisze tak:

    > Kolejna znajoma, tym razem w wieku przekwitającym ;), potrzebuje
    > komputera do jednego w zasadzie celu - rozmów z mężem pracującym za
    > granicą za pomocą Skype.
    >
    > Ma na to budżet w wysokości 1k PLN.

    Za 1000zł może kupić sobie cztery tablety albo cztery smartfony.

    Małe używane netbooki z Atomem są po 300zł to obleci trzy i jeszcze na
    nowa baterię wystarczy. W razie jak się zepsuje bierze następny.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-05-04 20:45:39
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Tue, 3 May 2016 16:01:34 +0200, Stregor wrote:

> [...]
    > który by był znacznie szybszy - może bez dysku i dokupić małe SSD? i
    > posłużyłby również za kilka lat, gdy, być może, wymagania nieco wzrosną.

    A jak będzie chciała klomba bratkami obsadzić to jej polisingowy pług z
    zetorem kupisz? :-P

    --
    howgh
    szemrany

  • 8. Data: 2016-05-05 14:50:36
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > A jak będzie chciała klomba bratkami obsadzić to jej polisingowy pług z
    > zetorem kupisz? :-P

    Jeśli zetor też polizingowy i w dobrym stanie (nie trza zasilacza
    wymieniać na przykład), to dlaczegóż by nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 9. Data: 2016-05-09 12:19:41
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-05-05 o 14:50, Stregor pisze:

    > Jeśli zetor też polizingowy i w dobrym stanie (nie trza zasilacza wymieniać na
    przykład), to dlaczegóż by nie?

    Ale do zetora to ja bym jeszcze SSD podczepił.