  • 31. Data: 2009-06-24 18:54:20
    Temat: Re: Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał:

    > Órzytkownik zasilacze kture 5stuwek
    > pierwszy żut oka,
    > odprowadzanie zakłuceń przytwornicy masę znaleść, zabezpieczenia zrobili
    > pożądnie
    > acha, zasialcz w kturym

    W mordę, co za sraluch...
    Won do plonkownicy.

    JoteR

  • 32. Data: 2009-06-24 19:18:29
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 20:00:50 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > ok, może przeinterpretowałem, ale zasilacze kture podałeś w necie chodzą po
    > 5stuwek:O)

    Już pisałem, to zależy od mocy. Najsłabsze (w sensie mocy) są po ok. 200
    zł.

    > znaczy zły projekt (tania wadliwa chińszczyzna), ale to nie jedyne wady
    > konstrukcyjne widoczne na pierwszy żut oka, to że nie ma wyprowadzeń
    > radiatorów na zewnątrz, oraz brak ich czernienia, dalej można zobaczyć brak
    > separacji galwanicznej, oraz odprowadzanie zakłuceń przytwornicy do przewodu
    > ochronnego, czyli na obudowę, jak się by dokładniej przyjrzeć to mozna by
    > tego masę znaleść, w każdym razie jak mają tyle wad to aż dziwne żeby
    > zabezpieczenia zrobili pożądnie?:O)

    Teraz to już wymyślasz. Dyskutować z urojeniami nie zamierzam.

    > czyli na przykład kilkakrotnie wyższy, to zależy od konstrukcji miernika

    Jak wyżej.

    --
    GLaF

  • 33. Data: 2009-06-24 20:05:41
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "GLaF" napisał:
    > Teraz to już wymyślasz. Dyskutować z urojeniami nie zamierzam.

    nie wymyślam, to są fakty, wystarczy samemu sprawdzić, ale skoro wolisz
    wierzyc w mit solidnego sprzętu a chin to już twoja sprawa:O)

  • 34. Data: 2009-06-24 21:43:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 22:05:41 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > nie wymyślam, to są fakty, wystarczy samemu sprawdzić, ale skoro wolisz
    > wierzyc w mit solidnego sprzętu a chin to już twoja sprawa:O)

    Zanim trafisz do plonkownicy, powiem tylko tyle, że bez sprzętu z chin
    chodziłbyś zapewne nagi, głodny, jeżdziłbyś konno o ile nie zeżarłbyś
    konia, ogrzewał drewnem a spałbyś na igliwiu, i tak dalej. Tak więc śnij
    słodko.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 35. Data: 2009-06-25 11:10:46
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał:
    > Zanim trafisz do plonkownicy,

    nie strassz, nie strasz bo już się boję!:O)

    > powiem tylko tyle, że bez sprzętu z chin
    > chodziłbyś zapewne nagi, głodny, jeżdziłbyś konno o ile nie zeżarłbyś
    > konia, ogrzewał drewnem a spałbyś na igliwiu, i tak dalej.

    ojej, większych bzdur dawno nie słyszałem!:O)
    gdyby nie sprzęt z chin to w chinach chodzili by głodni, nadzy i jeździli
    konno, u nas było by dokładnie odwrotnie, ale dzieki takim jak ty właśnie
    zmierzamy w kierunku jaki opisałeś!:O(

  • 36. Data: 2009-06-25 15:56:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Papa Smerf pisze:

> [...]
    > jeździli konno, u nas było by dokładnie odwrotnie, ale dzieki takim jak
    > ty właśnie zmierzamy w kierunku jaki opisałeś!:O(

    Fakty są takie, jakie są. Możesz im zaprzeczać, ale to raczej temat dla
    lekarza a nie na grupę o sprzęcie.

    EOT