  • 1. Data: 2018-06-10 22:04:06
    Temat: Koniec sampli z TI?
    Od: s...@g...com

    Właśnie chciałem zamówić TPS54122, 2 sztuki. I niestety rozczarowanie...
    Email mam korporacyjny, więc nie powinno być jaj. Teoretycznie.

  • 2. Data: 2018-06-10 23:07:14
    Temat: Re: Koniec sampli z TI?
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie no chyba nie jesteś aż taki głupi?

    musisz oczywiście wykazać się pełnym zaufaniem do koalicji...
    najpierw!

  • 3. Data: 2018-06-11 22:59:49
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2018-06-10 o 22:04, s...@g...com pisze:
    > Właśnie chciałem zamówić TPS54122, 2 sztuki. I niestety rozczarowanie...
    > Email mam korporacyjny, więc nie powinno być jaj. Teoretycznie.

    dwie sztuki scalaka dostępnego bez problemu na Mouserze w cenie <20 PLN
    sztuka?
    Nie dziwię się im..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 4. Data: 2018-06-13 15:58:37
    Od: s...@g...com

    ========

    To po cholerę oferują go w samplach?

  • 5. Data: 2018-06-18 09:54:41
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 13-06-2018 15:58, s...@g...com wrote:

    > ========
    >
    > To po cholerę oferują go w samplach?

    A co Ci napisali?
    Tanie scalaki zawsze były w programach samplowych.
    K.

  • 6. Data: 2018-06-18 11:52:05
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 09:54:39 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:

    > A co Ci napisali?
    > Tanie scalaki zawsze były w programach samplowych.
    > K.

    We apologize for the inconvenience, but your myTI account has not been approved to
    request free samples. Please remove this sample or convert to purchase for $2.00

    Tymczasem z tego samego konta korzystałem już parę razy do zamawiania sampli.
    Ostatnio jakieś pół roku temu i nigdy nie było problemów.

  • 7. Data: 2018-06-18 12:19:48
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 18-06-2018 11:52, s...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > Tymczasem z tego samego konta korzystałem już parę razy do zamawiania sampli.
    Ostatnio jakieś pół roku temu i nigdy nie było problemów.

    Oni są tam służbistami, odpowiedź na tę postawę kryje się prawdopodobnie
    w ich regulaminie. Ostatecznie możesz napisać maila
    z pytaniem "o co chodzi?".

    Wnioski by mnie interesowały, obecnie już rzadko biorę u nich sample,
    a więcej kupuję.
    K.

  • 8. Data: 2018-06-18 12:28:54
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 12:19:46 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:

> [...]
    >
    > Oni są tam służbistami, odpowiedź na tę postawę kryje się prawdopodobnie
    > w ich regulaminie. Ostatecznie możesz napisać maila

    Taką odpowiedź generuje automat podczas zamawiania. Faktycznie, napisze do nich i dam
    znać co i jak.

  • 9. Data: 2018-06-18 20:17:29
    Od: s...@g...com

> [...]

    > Wnioski by mnie interesowały, obecnie już rzadko biorę u nich sample,

    Czatowałem z TI i już wiadomo o co chodzi. Jakiś ciul tak im zmienił stronkę, że do
    programu sampli są akceptowane tylko zamówienia z adresami mailowymi z końcówką .com
    (z wyjątkiem gmail i takie tam). Ja mam końcówkę .pl i stąd ta heca. Facet podał mi
    adres podstrony TI store, gdzie trzeba uwierzytelnić swój adres mailowy jako
    korporacyjny. Do 2 dni ma przyjść potwierdzenie uwierzytelniające. Mam nadzieję, że
    wszystko będzie OK.

  • 10. Data: 2018-06-21 13:47:15
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 18-06-2018 20:17, s...@g...com wrote:

> [...]
    korporacyjny. Do 2 dni ma przyjść potwierdzenie uwierzytelniające. Mam nadzieję, że

    Ten tajemny adres to jest jakoś publicznie dostępny?
    Czy możesz go podać?
    K.