  • 31. Data: 2015-05-04 22:09:52
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik Pawel O'Pajak o...@g...pl ...

    >Mało jezdzisz?
    >Mam prawko krocej od Ciebie a dmuchałem mysle ze ze 20 razy.
    >Ponad 10 na 100%.

    Podejrzanie wygladasz ? :-)

    Ja w ciagu ostatnich 5 lat dmuchalem moze ze 3 razy.
    Z czego 2 razy rok temu w Zielonej Gorze - tam policja norme wyrabia,
    w odroznieniu od reszty kraju :-)

    J.

  • 32. Data: 2015-05-04 22:14:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    > Użytkownik Pawel O'Pajak o...@g...pl ...

    > Podejrzanie wygladasz ? :-)
    >
    > Ja w ciagu ostatnich 5 lat dmuchalem moze ze 3 razy.

    chyba musicie być bardzo podejrzani.
    Ja przez ostatnie 30 lat dmuchałem 2 razy :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2015-05-04 22:18:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Shrek wrote:
    >nigdzie poza Polską nie spotkałem się z łapankami na alkomat
    >Może dlatego, że policje mają inne priorytety niż wypełnienie tabelki
    >ilością wydmuchanych

    http://en.wikipedia.org/wiki/Random_checkpoint
    http://www.roadblock.org/faq/

    I to ponoc w kraju, gdzie policja nie moze Cie zatrzymac bez powodu,
    tzn nie widzac konkretnego wykroczenia.

    http://jalopnik.com/feds-to-end-controversial-secret
    -alcohol-testing-at-roa-1542685505

    http://www.georgiaduiroadblocks.com/aregeorgiaduiroa
    dblocksunconstitutional.html

    J.

  • 34. Data: 2015-05-04 22:50:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > http://www.roadblock.org/faq/
    >
    > I to ponoc w kraju, gdzie policja nie moze Cie zatrzymac bez powodu,

    nigdzie nie twierdziłem, że ich zupełnie nie ma. Ale ja na nie nie
    trafiłem.

  • 35. Data: 2015-05-04 23:19:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    > Użytkownik Pawel O'Pajak o...@g...pl ...

    >chyba musicie być bardzo podejrzani.
    >Ja przez ostatnie 30 lat dmuchałem 2 razy :)

    Przez 30 lat to dmuchalem ... niewiele razy, ale nie chcialem wyniku
    falszowac skleroza :-)

    W kazdym badz razie ostatnio pare razy przejezdzalem przez Zielona i
    tam mnie dwa razy skontrolowali.
    W reszcie kraju to faktycznie rzedu 2 razy/30 lat.

    J.

  • 36. Data: 2015-05-04 23:22:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-04 22:09, J.F. wrote:

    > Podejrzanie wygladasz ? :-)

    Wygląd nie ma nic do rzeczy - biorą wszystkich jak leci, a jak się nie
    wyrabiają, to losowo. Jeden dmuchnięty odjeżdza, następnego zatrzymują
    do kontroli.

    Shrek.

  • 37. Data: 2015-05-05 04:11:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Podejrzanie wygladasz ? :-)

    Pewnie tak :)

    Być moze kryterium bycia poderzanym to: "jedzie samochodem..."

  • 38. Data: 2015-05-05 08:53:50
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-05-04, o godz. 20:56:10
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > Czyli słabo. A myślałem, ze zmądrzeli.

    Kto zmądrzał? Rowerzyści? Bo jak obserwuję policję w okolicy LLU to
    jestem zdziwiony ich ciut odmiennym działaniem niż w Stolicy. Tzn.
    stoją także z suszarką ale głównie widuję ich właśnie po wsiach. I
    doprowadzili do tego że kierowcy/rowerzyści po kielichu pomyślą zanim
    wsiądą za kółko/kierownicę. Bo kontrolują trzeźwość na drogach we
    wioskach i posiadanie prawa jazdy. Obserwują tez przejazdy kolejowe i
    lecą mandaty za przechodzenie/przejeżdżanie pod zamkniętymi zaporami.
    Facet z posesji obok działki zyjący na socjalu po ukaraniu za jazdę po
    pijaku na rowerze i dwukrotnie za przełażenie pod zaporami od paru lat
    nie wsiądzie na rower po alkoholu ani nie przejdzie pod szlabanem.
    Wzrosła szansa że się nie zabije a kto inny nie będzie miał traumy że
    zabił człowieka. Tu policja zadziała sprawnie. Odnoszę wrażenie że w
    małych miejscowościach policja lepiej zna teren, mieszkańców i miejsca
    zagrożeń niż w dużych anonimowych miastach i wie gdzie i jakich
    zagrożeń może się spodziewać.

    Zdrówko

  • 39. Data: 2015-05-05 09:00:58
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-05-04, o godz. 17:42:14
    Pawel O'Pajak <o...@g...pl> napisał(a):

    > Jeszcze jedno, PJ mam od 1991r, w tym czasie dmuchalem moze ze 2
    > razy. Biorac pod uwage czestotliwosc tego typu kontroli, nieraz
    > zastanawiam sie nie ilu zlapano, ale ilu NIE zlapano.

    Długość posiadania prawa jazdy nie ma nic do dmuchania. ;-)
    Moja zona pierwszy raz w życiu dmuchała na jesieni zeszłego roku w
    20-lecie posiadania PJ. Na dodatek okazało się że z powodu choroby
    nie jest w stanie dmuchać odpowiednio silnie przez wymagany czas. Więc
    po kilku próbach policjantka odpuściła gdy wyjaśniła przyczynę.
    Ja praktycznie nie dmuchałem do czasu jak nie zacząłem jeździć przez
    pewien czas busem. Wtedy kontrole i dmuchanie miałem praktycznie co
    tydzień bo co pewien czas zdarza się wypadek busa z wieloma ofiarami i
    policja co jakiś czas kontroluję praktycznie każdy. Często też
    zaliczałem dmuchanie w poniedziałek rano gdy musiałem przejechać w
    Warszawie przez Most Poniatowskiego - regularna akcja praktycznie co
    tydzień.

    Zdrówko

  • 40. Data: 2015-05-05 09:06:51
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-05-04, o godz. 18:25:19
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Za to policjanci sprawdza trzezwosc masowo o poranku ... i bedzie
    > wyzsza analiza

    Nie tylko o poranku sprawdzają. W niedzielę dmuchałem około 19.00
    Kontrola o poranku też ma sens. Mnóstwo ludzi jest skacowanych albo
    przestali pić kilka godzin wcześniej i wydaje im się że są trzeźwi. A
    nadal mają ograniczone reakcje. Wielu np. rusza w długie trasy w
    niedzielę po całonocnej balandze i kilku godzinach snu.

    Zdrówko