  • 161. Data: 2015-05-07 19:45:44
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Oczywiście.
    > Wypadki się zdarzają i przyjmuję tą świadomość z dobrodziejstwem
    > inwentarza. Pijanych nie toleruję na drodze w żadnej postaci.
    > Jakoś do tej pory żaden zbyt szybki we mnie nie wjechał, a pijus jak
    > najbardziej.
    >
    > Więc statystyka wisi mi i powiewa w tym przypadku.

    I wszystko jasne - kliniczny przykład fobi.

    > To, żebym nie musiał nawet omijać pijusa na drodze, a nie fakt ilu z
    > nich uda się komuś ominąć, a ilu nie.
    > Już nie mówiąc o tym, że samo bezpieczeństwo rozumiane przez ilość
    > wypadków nie ma dla mnie wielkiego znaczenia.

    Dokładnie,
    rozpatrujmy bezpieczenstwo w kontekscie ilosci czerwonych samochodów
    skrecających w lewo przy skrecie kierownicy o conajmniej jeden obrót.
    Jak szaleć to szaleć!

  • 162. Data: 2015-05-07 20:14:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Fobie nie pozwalają ci konstruktywnie porozmawiać na temat.

    Nie mi - Tobie.
    I raczej trzeba by to nazwać nałogiem.
    Jedyne co konstruktywnego można powiedzieć o ochlejstwie, to apel abyś
    odstawił.
    Z miejsca przestanie Ci zależeć na prawie do niego.

  • 163. Data: 2015-05-07 20:17:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > I wszystko jasne

    Wszystko.
    Na pohybel pijusom na drodze.

    > rozpatrujmy bezpieczenstwo

    Byłeś proszony, żeby skończyć z bredzeniem o tym słowie.
    Nie posłuchałeś - trudno.

    Mam dość czytania przy każdej okazji Twoich żali, że nie możesz jechać
    rowerem uchlany.
    Więc pobaw się swoimi pijackimi bredniami z Trybunem.
    PLONK

  • 164. Data: 2015-05-07 21:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > PLONK

    Kochany Cavallino - zadrzałem...
    Nie wiemdziałem, ze tak potrafisz na mnie działać... ;-)

    I co ja biedny teraz ze sobią zrobię...

  • 165. Data: 2015-05-07 21:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie mi - Tobie.

    ROTFL
    To ty twierdzisz, ze nie licza sie realne zagrozenia tylko coś co tobie sie
    nie podoba pomimo tego ze dla bezpieczesntwa na drodze znaczenie ma
    marginalne.

    > I raczej trzeba by to nazwać nałogiem.
    > Jedyne co konstruktywnego można powiedzieć o ochlejstwie, to apel abyś
    > odstawił.

    ROTFL
    Szkoda, ze nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo sie takim twierdzeniem
    osmieszasz...

    > Z miejsca przestanie Ci zależeć na prawie do niego.

    Szkoda, ze nie rozumiesz, ze sciganie przez policje wyimaginowanych
    zagrozen zamiast zagrożen realnych skutecznie obniza ich (policji)
    skutecznosc w dbaniu o bezpieczenstwo na drodze.
    To jest realny problem wpływający na moje szanse przezycia na drodze i z
    moim piciem czy nie nie ma nic wspolnego.

  • 166. Data: 2015-05-07 21:57:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Zażądać na początku protokółu z zatrzymania. Musi wystawić (w tym
    > napisać jaka podstawa) Potem można dołączyć do skargi. Często jak słyszą
    > o protokóle, to... (jedź i nie wracaj:)
    > ---
    > Jeśli nie przedstawił się to i protokołu może nie chcieć sporządzić

    No to moich papierów nie dostanie do ręki :)...
    ---
    Przecież on nie chce papierów.

    ja i tak mam kamerę
    wewnętrzną i niekiedy ostrzegam że jest nagrywany. Z kamerą możesz
    ściemnić, jeśli nie masz :)
    ---
    Ja chcę przez miasto przejechać nie niepokojony. Nie mam zamiaru w ogóle
    zajmować się żadnymi obibokami.

  • 167. Data: 2015-05-08 09:08:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Czyli kontrole na chuch? Czy na chodzenie po linii prostej, jak w
    > jusejej? ;)

    Kuźwa od kilku dni dyskutujemy o tym by karać w zależności od tego jakie
    zagrożenie ktoś rzeczywiście sprawia a nie ile pokaże miernik. Najczęściej
    0,2 nie jest _żadnym_ zagrożeniem czego dowodzi praktyka krajów w których
    jest to legalne.

    Aby być pijanym to się zwykle trzeba bardziej postarać niż mieć 0,2.

    ROTFL.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 168. Data: 2015-05-08 09:43:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-07 14:32, Liwiusz wrote:

    > Czyli kontrole na chuch? Czy na chodzenie po linii prostej, jak w
    > jusejej? ;)

    Przejażdzka rowerem. Jak jedzie w miarę prosto, to znaczy że jeszcze
    ogarnia:P

    Shrek.

  • 169. Data: 2015-05-12 01:42:56
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:migg2s$5oo$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "LordBluzg(R)"
    > No to moich papierów nie dostanie do ręki :)...
    > ---
    > Przecież on nie chce papierów.

    To zamknij okno i odjedź :)

> [...]
    > ściemnić, jeśli nie masz :)
    > ---
    > Ja chcę przez miasto przejechać nie niepokojony. Nie mam zamiaru w ogóle

    No to się nie zatrzymuj :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))