  • 1. Data: 2009-01-22 21:30:41
    Temat: Niedziałający software
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    zakupiłem poprzez sieć oprogramowanie, reklamowane min. w czasopiśmie
    komputerowym (ale ogólnie rzecz biorąc to szukałem takiego oprogramowania).
    Otrzymałem przesyłkę z softem (płyta w pudełku + karta z kodem).
    Rejestracja polega na tym, że na adres internetowy przesyła się kod
    wygenerowany przez zainstalowany program + kod z karty i trzeba czekać na
    kod odblokowujący program, który także ma być przesłany mailem.
    Do momentu wpisania kodu odblokowujacego program jest w "wersji demo" tzn.
    50 uruchomień.
    Niestety u mnie program przy ponownym uruchomieniu komputera wywalił się z
    komunikatem że "prawdopodobnie zainstalowana wersja oprogramowania jest
    nielegalna" + okno z błędem programu.
    Zgłosiłem problem producentowi (mailem) ale nie odpowiada on, podobnie jak
    nie przesłał mi kodu odblokowującego.
    Na razie jeszcze czekam ale co mam zrobić jesli nie będzie postępu w tej
    sprawie ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-22 21:45:02
    Temat: Re: Niedziałający software
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 22 Jan 2009 22:30:41 +0100, "Piotrek"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Na razie jeszcze czekam ale co mam zrobić jesli nie będzie postępu w tej
    >sprawie ?

    kupowales od producenta, czy od posrednika? jak placiles? <rs>

  • 3. Data: 2009-01-22 21:46:13
    Temat: Odp: Niedziałający software
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > kupowales od producenta, czy od posrednika? jak placiles? <rs>

    kupiłem od producenta, płaciłem "za zaliczeniem pocztowym"

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-01-22 22:06:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na razie jeszcze czekam ale co mam zrobić jesli nie będzie postępu w tej
    > sprawie ?

    Jak najszybciej podaj nazwę producenta na forum publicznym aby oszczedzić
    problemów innym nabywcom...

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-01-22 22:40:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotrek" napisał:

> [...]
    > że "prawdopodobnie zainstalowana wersja oprogramowania jest nielegalna"
    > [...] co mam zrobić jesli nie będzie postępu w tej sprawie ?

    W tym wypadku wymiana zasilacza wyjątkowo nie pomoże, ale wymiana dysku -
    powinna. Tak więc zupełnie niechcący trafiłeś na właściwą grupę. Chcesz
    zatem pogadać o wyższości WD nad Seagate?

    JoteR

  • 6. Data: 2009-01-22 23:02:01
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    JoteR wrote:
    > Chcesz zatem pogadać o wyższości WD nad Seagate?

    Ostatnimi czasy nie jest to trudne do uargumentowania. ;D

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 7. Data: 2009-01-22 23:15:20
    Temat: Re: Odp: Niedziałający software
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 22 Jan 2009 22:46:13 +0100, "Piotrek"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    >kupiłem od producenta, płaciłem "za zaliczeniem pocztowym"
    >Piotrek

    no to mozesz miec troche przegwizdane. nekaj, producenta. jak nie
    majlem to telefonem, jak ci bedzie robil wbrew, to podaj jego nazwe
    np. tutaj. <rs>

  • 8. Data: 2009-01-23 00:06:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Piotrek napisał/a:

> [...]
    > nie przesłał mi kodu odblokowującego.
    > Na razie jeszcze czekam ale co mam zrobić jesli nie będzie postępu w tej

    Poszukałeś tego maila z kodem w Koszu?
    Np.taki Thunderbird czasami (jak się odpowiednio nie ustawi
    adresata)ładuje maile do niechcianych czy kosza.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-01-23 00:09:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    ".Peeter" napisał:

    > Ostatnimi czasy nie jest to trudne do uargumentowania. ;D

    Ale jak tam nowo zakupiony Samsung? ;-)

    JoteR

  • 10. Data: 2009-01-23 00:10:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    ".Peeter" napisał:

    > Ostatnimi czasy nie jest to trudne do uargumentowania. ;D

    A jak tam nowo zakupiony Samsung? ;-)

    JoteR