  • 91. Data: 2014-01-07 12:31:22
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Hello Trybun,
    >
    > Monday, January 6, 2014, 1:13:43 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    > Skoro on jest bandytą, to dla mnie jesteś potencjalnym, zapijaczonym
    > mordercą.

    Jest, wyraźnie zadeklarował że łamie przepisy dotyczące dopuszczalnej
    prędkości. Mało tego - wyraźnie pokpiwał z tych co jeżdżą zalecana
    prędkością.

    To ja w takim wypadku nazwie Ciebie zwykłym oszczercą, podam do sądu i
    będę wnosił o zamknięcie w miejscu gdzie drzwi nie mają klamek i
    poddaniu leczeniu psychiatrycznemy. Powód - na razie tylko wyzywasz
    spokojnych ludzi którym marzy ludzkie traktowanie kierowców przez
    policję na drodze, ale nie ma żadnej gwarancji że w końcu zaczniesz do
    nich strzelać w tym swoim zaślepieniu.

  • 92. Data: 2014-01-07 12:32:16
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-06 13:38, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Bo był pijany/jechał skradzionym autem/był poszukiwanym zbiegiem itd
    > Tak, ich wszystkich.

    Bo nie zauważył, bo miał traumę ponieważ niedawno napadli na niego
    bandyci na drodze i zabrali auto.., Tak zabijaj wszystkich, i przy
    okazji ze 20 osób trzecich.

    > Nie łżyj komuchu, bo tego nie trawię.
    > Chyba że Ci z powrotem do kibla tęskno - potraktuj to jako ostatnie
    > ostrzeżenie.

    Tym razem ty idziesz na śmietnik. Mam dosyć tych twoich szantażów i
    gróźb bo nie piszę po twojej myśli. I tak nawiasem gówno mi do tego co
    ty trawisz, bo że faktów i prawdy to widać po przeczytaniu tylko choćby
    jednego twojego postu. Pa.

  • 93. Data: 2014-01-07 12:33:39
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-06 13:54, ZIWK pisze:

    > Gdyby kierowca audi nie popełnił 2 wykroczeń - jazda po pijaku i
    > niezatrzymanie się na wezwanie funkcjonariusza, to pasażer "ś.p.
    > głupiec" by się zmęczył zasuwając z buta do domu.
    > Odwracasz kota ogonem i masz zaburzony ciąg przyczynowo-skutkowy:
    > 1 - kierowca pił (wykroczenie)
    > 2 - nie zatrzymał się do kontroli (wykroczenie)
    > 3 - kierowca próbował przejechać policjanta (przestępstwo)
    > Policjant powinien "po chrześcijańsku" przymknąć na to oko i
    > skontrolować tylko takiego, co się zgodnie z prawem zatrzymał, bo nie
    > miał nic na sumieniu?

    Odniosę się tylko do pozycji nr 3, - standardowy slogan który mało
    kiedy ma miejsce.

    Policjant we żadnym wypadku nie powinien za cały priorytet swojej pracy
    mieć zaczepianie ludzi którzy nie dają pretekstu do zatrzymania.
    Wszystkie strony na tym wyjdą lepiej niż to ich szukanie dziury w całym.
    To rozliczanie ich z ilości skontrolowanych pojazdów jest nie tylko
    głupie, ale i szkodliwe społecznie. Zatrzymanie bez ukarania mandatem,
    ew. poważnego pouczenia nie powinno by nagradzane, a naganne i
    traktowane jako opierdal*nie się w pracy. I tego sobie tobie i innym
    kierowcom życzę.

  • 94. Data: 2014-01-07 12:34:08
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-06 15:35, jerzu pisze:

    > Sprowokowali go tym, że wykonywali swoją pracę... Litości.

    Wobec tego może trzeba zmienić charakter ich pracy? Koniec z
    zaczepianiem na drodze ludzi którzy poza samym zamiarem kontroli niczym
    nie sprowokowali takiej kontroli?

  • 95. Data: 2014-01-07 12:36:32
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-06 14:36, ZIWK pisze:
    > Jak widać szukali i trafili na pijaka-mordercę za kółkiem.

    Kto tu kogo zamordował, kto tu się przyczynił do czyjejś śmierci?

    > A wiadomość z centrali?
    > Czy Ty widząc pijaka siadającego za kółkiem dzwonisz na 112 czy
    > takiego dzwoniącego wyzywasz od konfidentów, ub-ków i pachołków systemu?

    Ani to ani to, co najwyżej zasugeruję takiemu że nie warto wsiadać w
    takim stanie za kierownicę. Rozumiem również ludzi którzy by zakapowali
    takiego pijaka, ale ja, kierowca z wieloletnim doświadczeniem nigdy tego
    bym nie zrobił, ponieważ w swoim czasie bardzo często wsiadałem za
    kierownicę po kieliszku, i WIEM że zagrożenie ze strony tego pijaka dla
    innych jest takie samo jakby wsiadał za tą kierownicę trzeźwy jak
    świnia. Na mnie, kierowcy doświadczonego nie działa propagandowy bełkot
    mający urabiać ludzi.

    > Wystarczy szacunek człowieka dla prawa.

    Na szacunek to trzeba sobie zasłużyć. Na drogach Polski ginie rocznie
    kilka tysięcy ludzi, a my utrzymujemy policję której patrol nieraz na
    cały dzień stanie sobie w lasku i zaczepia bogu ducha winnych kierowców.
    Każesz mi szanować takie prawo które nie tylko ima na to pozwala , ale
    wręcz nakazuje?

  • 96. Data: 2014-01-07 12:36:55
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-06 15:34, jerzu pisze:

    > Poszukaj sobie filmu z tvn turbo z cwaniakiem z x5.

    Denerwuje mnie to TVN Turbo. Szczególnie te mentorskie, pouczające
    głosiki narratora w programie "Uwaga pirat". Jaki to "pan kierowca" jest
    zły, jak to najmądrzejsza z mądrych policja słusznie wytarga go za
    uszko, czy postawi do kąta...

  • 97. Data: 2014-01-07 12:37:48
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Hello Trybun,
    >
    > Monday, January 6, 2014, 1:14:51 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    > Kłamiesz. Statystyki potwierdzają, że PROPORCJONALNIE pijani powodują
    > kilkakrotnie więcej wypadków niż trzeźwi. Inaczej: po alkoholu
    > prawdopodobieństwo spowodowania wypadku i zabicia w nim kogoś rośnie
    > zastraszająco.

    Niestety, podobnie jak archiwa tajnych służb PRLu zostały utajnione
    przez zbrojne ramię kapitalistów - IPN przed społeczeństwem, tak i nie
    mamy pełnych danych i opracowań naukowych dotyczących skutków
    prowadzenia pojazdów w stanie wskazującym. A propagandziści, podobnie
    jak IPN ujawniają tylko to co im, się podoba, to co im pasuje do
    urobienia społeczeństwa.
    Tak więc pozwól że o sprawie będę się wyrażał tylko w zakresie moich
    osobistych doświadczeń, i nie nazywaj kłamcą skoro piszę prawdę.

  • 98. Data: 2014-01-07 12:41:17
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 10:27:31 +0100, Trybun napisał(a):

    > A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
    > człowieka... powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...
    Normalne jest, że służby takie jak policja mają uprawnienia do
    zatrzymywania celem kontroli. Nie ważne, że Tobie się to może nie podobać.
    Mają i koniec.

    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże bezmyślnego prawa żeby o tym
    > zaczęło być głośno:
    > http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html
    Stróże prawa nikogo nie zabili. Pijaki pozabijali siebie nawzajem i tylko
    sobie mogą podziękować.

    --
    Franc

  • 99. Data: 2014-01-07 12:46:39
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 22:24:03 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Jakieś renty płacisz ? Bo normanie to z jego ubezpieczenia jest a nie z
    > twojego. Tego co to wszyscy płacą przez ZUS.
    Z jego ubezpiecznia to by mu tak naprawdę starczyło na waciki. Myślisz, że
    opieka zdrowotna kosztuje 300 złotych polskich? Nie mam na myśli wizyty u
    lekarza w POZ albo pobrania krwi.
    Załóż sobie dostęp do swoich danych z NFZ-cie. Jeżeli miałeś robiony jakiś
    zabieg to zobacz ile to kosztowało. Rezonans magnetyczny z kontrastem to
    ponad 400 złotych. Wiesz ile warzywko kosztuje? Ile musi poleżeć w
    szpitalach?
    Warzywo wymaga specjalistycznej opieki codziennej, rehabilitacji,
    pielęgnacji, leków itp.

    --
    Franc

  • 100. Data: 2014-01-07 13:00:33