  • 1. Data: 2014-01-05 10:27:31
    Temat: Kowboje znowu w akcji
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
    człowieka... powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...

    Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże bezmyślnego prawa żeby o tym
    zaczęło być głośno:

    http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

  • 2. Data: 2014-01-05 10:44:19
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup
    > A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
    > człowieka...

    Jakiego człowieka?
    To było nachlane bydło, szkoda tylko że nie zginęła cała trójka.
    Byłyby trzy chwasty mniej.

    W takich przypadkach żal być może wtedy, gdy wjadą w kogoś postronnego.

    >powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...

    Raczej prowadzenie po pijaku.

    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże

    Pijani za kierownicą to chwasty nie ludzie.
    Oby zabijali się w ten sposób jak najczęściej.

  • 3. Data: 2014-01-05 10:50:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-05 10:27, Użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    > człowieka... powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...
    >
    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże bezmyślnego prawa żeby o tym

    Bo jakby to było BMW to winny byłby kierowca a skoro Audi
    to oczywiście wina policji która niepotrzebnie goniła.
    Wszak jest od wystawiania mandatów a nie od łapania uciekających.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-01-05 10:54:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    Sunday, January 5, 2014, 10:27:31 AM, you wrote:

    > A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
    > człowieka... powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...

    "W czasie ucieczki ścigani usiłowali zepchnąć radiowóz z drogi."

    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże bezmyślnego prawa żeby o tym
    > zaczęło być głośno:
    > http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    Jakbym nie przeczytał wcześniejszych twoich tekstów, to pomyślałbym,
    że to trolling. Ale ty chyba wierzysz w to co piszesz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-01-05 10:56:38
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05-01-2014 10:27, Trybun pisze:
> [...]
    > zaczęło być głośno:
    >
    > http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    najlepiej wszystkich, a powinni jeszcze do nich strzelac w momencie jak
    probowali ich zepchnac (zabic) z drogi!
    lubisz placic potem na ich utrzymanie w pierdlach, to sobie plac ze
    swoich i sie potem z nimi kumpluj.

  • 6. Data: 2014-01-05 11:01:14
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-05 10:27, Trybun pisze:

    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże bezmyślnego prawa żeby o tym
    > zaczęło być głośno:

    Martwisz się o siebie?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 7. Data: 2014-01-05 11:13:28
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 10:50, RadoslawF pisze:

    > Bo jakby to było BMW to winny byłby kierowca a skoro Audi
    > to oczywiście wina policji która niepotrzebnie goniła.
    > Wszak jest od wystawiania mandatów a nie od łapania uciekających.
    >

    > Pozdrawiam

    Obawiam sie że nasi dzielni stróże prawa do kontroli jeżdżących autami
    marki BMW podchodzą z dużymi oporami - bardzo często za kierownicą nie
    siedzi posłuszne bydle z którym mogą robić co im się tylko podoba.
    Ani od tego ani od tego - policja powinna być od utrzymania porządków a
    nie szukania dziury w całym. Jedzie ktoś spokojnie, nie łamie w żaden
    sposób przepisów kodeksu drogowego, nie ma z centrali sygnału żeby dane
    auto zatrzymać, to niech nie zaczepiają ludzi.

  • 8. Data: 2014-01-05 11:13:49
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 10:44, Cavallino pisze:

> [...]
    > Byłyby trzy chwasty mniej.
    >
    > W takich przypadkach żal być może wtedy, gdy wjadą w kogoś postronnego.

    A jednak ryzykują także takimi pogoniami zdrowiem i życiem osób
    trzecich. W imię niezatrzymania sie auta do kontroli...

    > Raczej prowadzenie po pijaku.

    Czyli zabić, uczynić kaleką do końca życia, bo się nie zatrzymał, warto?

    > Pijani za kierownicą to chwasty nie ludzie.
    > Oby zabijali się w ten sposób jak najczęściej.

    Jak statystyki pokazują trzeźwi są pod tym względem znacznie, ale to
    znacznie gorsi.

  • 9. Data: 2014-01-05 11:26:38
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > "W czasie ucieczki ścigani usiłowali zepchnąć radiowóz z drogi."

    Nie bronię piratów, ale po co to piractwo ktoś prowokuje? Przecież
    chłopaki spokojnie by sobie dojechali do domu i poszli spać, a nie do
    szpitala i na cmentarz.

    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html
    > Jakbym nie przeczytał wcześniejszych twoich tekstów, to pomyślałbym,
    > że to trolling. Ale ty chyba wierzysz w to co piszesz...

    Konkretnie co mi zarzucasz?

  • 10. Data: 2014-01-05 11:27:37
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 11:01, KS pisze:

    > Martwisz się o siebie?

    Absolutnie nie. Bezsens takich zachowań policji dotarł do mnie dopiro
    wtedy gdy nie o mało nie zabili pewnej kobiety w zaawansowanej ciąży i
    drugiego dziecka siedzącego w foteliku. Powodem jej wypadku z którego
    nieomal cudem wyszła cało oczywiscie było niezatrzymanie sie do
    kontroli. Tak, tylko kontroli, nie było sygnału żeby ja zatrzymywać, ani
    nie przekroczyła w niczym przepisów kodeksu drogowego.