  • 181. Data: 2014-01-09 12:34:27
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-09 00:18, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz ... ile samochodow rozbil ?

    Trochę rozbił, ale mowa była o używaniu pasów bezpieczeństwa, co tobie
    najwyraźniej umknęło. Dzięki pasom przeżył wielokrotnie (bez namowy
    "tatusiów") i raz mu się trafił ten o którym pisałem - dzisiaj nie
    pamiętam czy samochód miał pasy, czy tylko ich nie zapięli. Faktem
    jest, że wtedy (zresztą nie tylko) próbowano używać tego jako
    argumentu przeciw pasom. Zasada jednak potwierdził, że żyje dzięki
    pasom, a takie wypadki jak powyższy to czysty przypadek i niczego
    nie zmienia w zakresie bezpieczeństwa, które one dają...

  • 182. Data: 2014-01-09 19:38:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > Po co piszesz? I tak nie przeczyta.

    Dzięki Tobie przeczyta.
    Ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem, że się pokajał?

  • 183. Data: 2014-01-10 00:12:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, John Kołalsky wrote:

    > Policjant na skrzyżowaniu generuje korek

    Różnie bywa.
    Masterzy od świateł potrafią sygnalizację tak ustawić, że policjant
    skraca korki. Inna sprawa, że w takich miejscach korki potrafią
    zniknąć po wyłączeniu sygnalizacji :>

    pzdr, Gotfryd