  • 11. Data: 2016-06-07 00:36:51
    Temat: Re: Kretynizm w TVP
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Kamil" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:nisbsn$50p$2@node2.news.atman.pl...

    > Niechcący to Ty pewnie uderzyłeś się w głowę. Zanim coś palniesz wpierw
    > sprawdź. Opisywane kretynizmy są własnie nadawane w ścieżce podstawowej.

    Sprawdzę jeszcze raz, bo specjalnie obejrzałem fragmenty jakichś seriali i
    tego nie zauważyłem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2016-06-10 02:42:50
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

    > Sprawdzę jeszcze raz, bo specjalnie obejrzałem fragmenty jakichś seriali i
    > tego nie zauważyłem.

    Jakichs seriali i nie zauważyłeś. Nie każda stacja zatrudnia kretynów i nie
    w każdym filmir/serialu to jest stosowane. A co do Twojej spostrzegawczości
    to nic na to nie poradzę. Pewnie model telewizora też ma znaczenie.

    Pzdr

  • 13. Data: 2016-06-10 10:41:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > spostrzegawczości
    > to nic na to nie poradzę. Pewnie model telewizora też ma znaczenie.

    M jak miłość - bez dodatkowego lektora.
    Na dobre i na złe - bez dodatkowego lektora.
    Jakieś dwa czy trzy inne (już nie pamiętam ich tytułów) - bez lektora.

    Jak model TV może mieć na to wpływ?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2016-06-10 23:41:45
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

    > M jak miłość - bez dodatkowego lektora.
    > Na dobre i na złe - bez dodatkowego lektora.

    Tego badziewia nie oglądam. Kretynizm jest nadawany w:

    Ojciec Mateusz

    Na krawędzi

    I paru innych

    Żadnego z nich juz nie oglądam.

    > Jak model TV może mieć na to wpływ?

    Króra ścieżka dźwiękowa jest ustawiana jako domyślna, a to zależy od
    oprogramowania telewizora. W moim Szajsungu można wyłączyc omawiany badziew,
    ale nie mozna tego ustawienia zapamiętać. Po zmianie kanału i powrocie do
    poprzedniego ustawia się znów na badziew.

    Pzdr

  • 15. Data: 2016-06-20 11:26:39
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.06.2016 o 23:41 Kamil <m...@t...pl> pisze:

    > W moim Szajsungu można wyłączyc omawiany badziew,
    > ale nie mozna tego ustawienia zapamiętać. Po zmianie kanału i powrocie do
    > poprzedniego ustawia się znów na badziew.

    To znaczy że masz badziewny telewizor.

    --
    SW3
    ----

  • 16. Data: 2016-06-20 17:13:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.06.2016 o 11:26, SW3 pisze:
> [...]

    A jakoś się te ścieżki nazywają?

    > Po zmianie kanału i powrocie do
    >
    > To znaczy że masz badziewny telewizor.

    A który tv pamięta wybraną drugą i kolejną ścieżkę dźwiękową w danym języku?

  • 17. Data: 2016-06-21 00:17:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Tego badziewia nie oglądam. Kretynizm jest nadawany w:
    >
    > Ojciec Mateusz

    Sprawdziłem, nie ma dodatkowego lektora.

> [...]
    > ale nie mozna tego ustawienia zapamiętać. Po zmianie kanału i powrocie do
    > poprzedniego ustawia się znów na badziew.

    To masz problem ze swoim telewizorem, a nie z nadawcą programu. Wygląda
    jakbyś miał ustawioną domyślną inną ścieżkę dźwiękową niż standardowa.
    Instrukcja nic nie mówi o konfiguracji ustawień domyślnych?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2016-06-21 15:55:52
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 20.06.2016 o 17:13 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > A który tv pamięta wybraną drugą i kolejną ścieżkę dźwiękową w danym
    > języku?

    A po co drugą i kolejną? Chyba na danym kanale nadają audiodeskrypcję na
    tej samej ścieżce. Jeśli wybierzesz daną ścieżkę jakkolwiek by się ona nie
    nazywała to telewizor powinien zapamiętać ten wybór.

    --
    SW3
    ----

  • 19. Data: 2016-06-21 17:16:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21.06.2016 o 15:55, SW3 pisze:

    > A po co drugą i kolejną? Chyba na danym kanale nadają audiodeskrypcję na
    > tej samej ścieżce.

    Teoretyzujesz czy wiesz?
    A jeśli wiesz - to na jakiej Twoim zdaniem?

    > Jeśli wybierzesz daną ścieżkę jakkolwiek by się ona
    > nie nazywała to telewizor powinien zapamiętać ten wybór.

    Dla każdego kanału, również takiego na którym raz jest kilka ścieżek, a
    raz nie?
    Obstawiam, że tak to nie działa, a telewizor ustawia ścieżkę domyślną
    dla danego języka i rodzaju dźwięku.
    I takie ustawienia robi się generalnie w setupie, są wspólne dla
    wszystkich kanałów.

  • 20. Data: 2016-06-22 09:38:21
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.06.2016 o 17:16 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Teoretyzujesz czy wiesz?

    Wiem, że jak na danym kanale wybiorę jakąś ścieżkę językową to taka jest
    wybrana aż jej nie zmienię. Przełączanie kanałów, wyłączanie odbiornika
    nie powoduje samoczynnej zmiany.

    > A jeśli wiesz - to na jakiej Twoim zdaniem?

    Różnie to się nazywa na różnych kanałach.

    > Dla każdego kanału, również takiego na którym raz jest kilka ścieżek, a
    > raz nie?

    Jeśli ustawiona ścieżka zniknie z kanału to raczej trudno ją będzie
    włączyć. Ale takie zmiany raczej nie są zbyt częste. Często natomiast jest
    tak, że wersja z audiodeskrypcją czy wersja oryginalna nie jest dla danej
    audycji dostępna i na wszystkich ścieżkach jest nadawana ta sama wersja.
    Być może to właśnie jest powodem dezorientacji.

    > Obstawiam, że tak to nie działa, a telewizor ustawia ścieżkę domyślną
    > dla danego języka i rodzaju dźwięku.
    > I takie ustawienia robi się generalnie w setupie, są wspólne dla
    > wszystkich kanałów.

    Może i tak często jest. Może mam wyjątkowe szczęście, że mój odbiornik
    zapamiętuje ustawienia dla poszczególnych kanałów.
    W moim przypadku to nie tv tylko dekoder dvb-s jeśli to dla kogoś istotne.

    --
    SW3
    ----