  • 21. Data: 2016-06-22 19:02:53
    Temat: Re: Kretynizm w TVP
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.06.2016 o 09:38, SW3 pisze:

    > Może i tak często jest. Może mam wyjątkowe szczęście, że mój odbiornik
    > zapamiętuje ustawienia dla poszczególnych kanałów.
    > W moim przypadku to nie tv tylko dekoder dvb-s jeśli to dla kogoś istotne.

    To może mieć znaczenie, telewizory mają zazwyczaj mniej opcji.

  • 22. Data: 2016-06-22 20:09:21
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "SW3" napisał:

    > W moim przypadku to nie tv tylko dekoder dvb-s jeśli to dla kogoś istotne.

    Istotne bo DVB-S to kanały satelitarne, a w temacie jest naziemna DVB-T.

    Pzdr

  • 23. Data: 2016-06-22 20:13:12
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

    > To masz problem ze swoim telewizorem, a nie z nadawcą programu. Wygląda
    > jakbyś miał ustawioną domyślną inną ścieżkę dźwiękową niż standardowa.
    > Instrukcja nic nie mówi o konfiguracji ustawień domyślnych?

    Jakbyś miał Szajsunga, to byś nie pytał :) Kiedyś robili dobry sprzęt, a
    teraz widocznie poszli w masówkę i olewaja klienta. Instrukcję mam w 150
    językach ... Oprócz polskiego.

    Pzdr

  • 24. Data: 2016-06-25 17:06:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Kamil" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbyś miał Szajsunga, to byś nie pytał :) Kiedyś robili dobry sprzęt, a
    > teraz widocznie poszli w masówkę i olewaja klienta. Instrukcję mam w 150
    > językach ... Oprócz polskiego.

    Jaki to model Samsunga?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 25. Data: 2016-06-27 02:00:09
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

    > Jaki to model Samsunga?

    LE32D400

    Pzdr

  • 26. Data: 2016-06-28 20:18:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > LE32D400

    Znalazłem do wersji LE32D400E1W

    http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201112/
    20111216103907489/SX5DVBEU2A_POL.pdf

    Na stronie 47 jest opis Audio Description:
    Opis
    ?
    audio
    ?
    (niedostępne we wszystkich lokalizacjach; tylko kanały cyfrowe)
    Funkcja ta obsługuje strumień dźwięku dla funkcji AD (Audio Description -
    Opis Audio), jeśli nadawca wysyła go równolegle z głównym dźwiękiem.
    Opis
    ?
    audio
    ?
    (Wyłączone
    ?
    /
    ?
    Włączone)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 27. Data: 2016-06-29 17:04:37
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

    > Znalazłem do wersji LE32D400E1W

    http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201112/
    20111216103907489/SX5DVB
    EU2A_POL.pdf

    Dzięki. Przejrzę to.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2016-06-30 21:56:00
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

    http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201112/
    20111216103907489/SX5DVB
    EU2A_POL.pdf

    Dzięki za link. Ty cos rozumiesz z tego kretyńskiego manuala?

    Pzdr

  • 29. Data: 2016-07-01 16:45:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    20111216103907489/SX5DVB
    > EU2A_POL.pdf
    >
    > Dzięki za link. Ty cos rozumiesz z tego kretyńskiego manuala?

    Nie. Zupełnie nie pasuje mi on do TV Samsunga, który jest w rodzinie, ale
    tamten TV ma już ~4 lat i może producent zmienił zupełnie filozofię menu.
    Mając TV przed sobą można popróbować dopasować nazwy funkcji i komunikaty do
    tego co jest w instrukcji i może wtedy sytuacja się rozjaśni.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba