    From: "Kenny" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Kryzys a ceny telefonów
    Date: Tue, 28 Apr 2009 17:50:14 +0200

    Ciekawostka.

    Wkrótce kończy mi się umowa na drugim telefonie (z którego korzysta żona).
    Dzisiaj dzwoniła konsultantka Ery i zaproponowała przedłużenie na gorszych
    warunkach niż te, które dostałem w styczniu gdy sam przedłużałem umowę (a
    abonamenty mieliśmy te same). Tłumaczyła, że z powodu kryzysu musieli
    podnieść ceny telefonów :-))) Odparłem, że przejdę do innego operatora i
    chyba się obraziła.
    Swoją drogą ciekawe czy faktycznie muszą więcej płacić za telefony (np.
    przez wyższy kurs Euro) czy też podnieśli ceny tych, które są
    najpopularniejsze?

    Kenny