  • 11. Data: 2018-03-18 08:58:54
    Temat: Re: Kto już zmienił opony na letnie?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-03-2018 o 10:47, J.F. pisze:

    > We wroclawiu podobnie - jak wczoraj zaczelo padac, to wieczorem glowne
    > ulice byly juz biale. Ale kierowcy jakos nie dali sie zaskoczyc.
    >
    > dzis ... z okna widze dzieci na saneczkach, jedna osiedlowa uliczka
    > biala, a druga, troche mniej osiedlowa, rozciapana na czarno.
    > A drogowcy, tzn zarzad drog ... pewnie uwazaja, ze nie warto juz
    > wydawac pieniedzy :-)

    W ostatnie 2 dni przejechałem prawie 1000 km po Polsce.
    Cały czas piękne słońce, suchutki czarny asfalt, tylko trochę zimno.
    Nawet morze wyglądało jak latem, gdyby ludzie nie byli w kurtkach.
    Wy na pewno o tym samym kraju piszecie? ;-)

  • 12. Data: 2018-03-18 10:00:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-18 o 08:58, Cavallino pisze:

    > W ostatnie 2 dni przejechałem prawie 1000 km po Polsce.

    G... wiesz o Polsce. Przyjedź do Lublina :-)

  • 13. Data: 2018-03-18 10:04:11
    Od: z <...@...pl>

    Utwierdziłem się w przekonaniu że polskie zimówki są dobre na kopny
    śnieg ale w piątek miałem większe problemy niż inni z ruszeniem pod
    górkę na tym lodowisku :-)

  • 14. Data: 2018-03-18 10:04:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-03-2018 o 10:00, z pisze:

    > G... wiesz o Polsce. Przyjedź do Lublina :-)

    No właśnie o Polsce wiem, tylko że na wschód od Konina Azja się zaczyna,
    więc pewnie i Polska kończy......

  • 15. Data: 2018-03-18 11:27:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 18.03.2018 o 08:58, Cavallino pisze:

    > Nawet morze wyglądało jak latem, gdyby ludzie nie byli w kurtkach.
    > Wy na pewno o tym samym kraju piszecie? ;-)

    No właśnie, czytam te 'raporty', patrzę na filmiki, docierają do mnie
    różne informacje - serio u was padało? :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2018-03-18 11:33:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-18 o 11:27, LEPEK pisze:
    > No właśnie, czytam te 'raporty',
    Mam Ci wysłać zdjęcia metrowych zasp?

  • 17. Data: 2018-03-18 12:20:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No właśnie, czytam te 'raporty', patrzę na filmiki, docierają do mnie
    > różne informacje - serio u was padało? :)

    Nie, dla żartu.
    Wczoraj z okna podziwiałem jak facet z miejsca na parkingu wyjeżdżał.
    Tak na oko już za dwunastym razem wyjechał.
    Śniegu jakoś dramatycznie dużo nie napadał ale wiatr go nawiał
    i niektórzy pechowcy mieli problemy.
    Wyszedłem wczoraj odśnieżyć garaż i zajęło mi to góra pięć minut,
    dziś nowy nie napadał ani nie nawiało.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2018-03-18 13:49:26
    Od: z <...@...pl>

    Jak jest wiatr to może być różnie. A konkretnie kierunek wiatru jest
    ważny. Mam takie miejsce gdzie przy zachodnim wietrze gwarantowana zaspa
    metrowa. Teraz wieje od północy ale to się może zmienić.

  • 19. Data: 2018-03-18 19:05:05
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Co Wy? Wczoraj miejscami Gierkówka biała!

  • 20. Data: 2018-03-18 23:16:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2018 10:04:29 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No właśnie o Polsce wiem, tylko że na wschód od Konina Azja się zaczyna,
    > więc pewnie i Polska kończy......

    Te saneczki to Wroclawiu. W piatek napadalo ponad 5 cm ...

    J.