  • 71. Data: 2014-11-30 21:18:30
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-30 19:55, mk4 wrote:

    > No własnie - poki co nikt na tej grupie nie wie jak to jest. Każdy ma
    > jakąś opinie, przypuszczenie, intepretacje. Ale zdaje sie nikt nie wie
    > na pewno jak to powinno byc.

    IMHO skrzyżowanie, to skrzyżowanie - bezpośrednie miejsce
    przecięcia/łączenia i kawałek. Chyba Cavallino podawał linka - do miejsc
    gdzie się zmieniają linie na zwykle.

    Shrek.

  • 72. Data: 2014-11-30 21:20:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-30 19:57, mk4 wrote:

    > A skad to wnioskujesz? Bo mnie to nic a nic nie przekonuje - zwlaszcza
    > twierdzenie, ze jak przejezdzam (czyli sie nie zatrzymałem) przez obszar
    > zakreskowany to juz niby włączam sie do ruchu?

    Imho tak - skoro stoi napisane w rozporządzeniu, że to obszar wyłaczony
    z ruchu, to wyjeżdzając z niego siłą rzeczy włączasz się do ruchu:P

    Shrek.

  • 73. Data: 2014-11-30 21:22:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-30 19:59, mk4 wrote:

    > Jakos tego nie widze, gdzie "nabieraja pierwszeństwa".

    IMHO tam, gdzie pasy idą równolegle do siebie - choćby dlatego, że jak
    ktoś tu zauważył - w tym momencie to cholera wie skąd się ktoś na tym
    pasie wziął - mógł sobie przecież rzeczywiście z tej głównej przyjechać
    i zjechać na prawo.

    Shrek.

  • 74. Data: 2014-11-30 23:09:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

    > No własnie - poki co nikt na tej grupie nie wie jak to jest. Każdy ma
    > jakąś opinie, przypuszczenie, intepretacje.

    Z tym że część wie jak jest i ma rację, a drugiej części to nie pasuje, więc
    mimo że racji nie ma, wykłóca się że ich fałszywy pogląd jest lepszy.

  • 75. Data: 2014-11-30 23:10:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

    > Jakos tego nie widze, gdzie "nabieraja pierwszeństwa".

    Było tłumaczone, tylko uparcie nie chcesz tego przyjąć do wiadomości.
    Bo gdzie się kończy linia ciągła, której I TAK nie wolno przejechać
    zjeżdżając z głównej, to widać jasno.

  • 76. Data: 2014-12-01 18:18:18
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-11-30 23:09, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

    > Z tym że część wie jak jest i ma rację, a drugiej części to nie pasuje,
    > więc mimo że racji nie ma, wykłóca się że ich fałszywy pogląd jest lepszy.

    Pisalem, ze ci z cyklu "wiem ale nie powiem" albo" tak mi sie wydaje i
    interpretuje to sobie tak a tak" nie powinni wiecej pisac bo nic nie
    wnosza do sprawy.

    Jedyne co ma sens w tej chwili to jakies odnosniki do konkretnych
    wyrokow sadowych w takich spornych przypadkach. Reszta to takie sobie
    gdybanie. Tobie sie wydaje ze to jest wazniejsze komus ze tamto. Ty
    piszesz, ze nie moze przejechac linii a ktos inny, ze moze.

    Tak wiec daj jakis konkret moze?

    --
    mk4

  • 77. Data: 2014-12-01 18:40:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Jedyne co ma sens w tej chwili to jakies odnosniki do konkretnych wyrokow
    > sadowych w takich spornych przypadkach.

    To je znajdź i DOPIERO WTEDY możesz zaprzeczać.
    Jeśli robisz to bez podstaw, to po prostu mącisz ludziom w głowach, a sprawa
    jest bardzo prosta.

    >Reszta to takie sobie gdybanie. Tobie sie wydaje ze to jest wazniejsze
    >komus ze tamto. Ty piszesz, ze nie moze przejechac linii a ktos inny, ze
    >moze.
    >
    > Tak wiec daj jakis konkret moze?

    Dla mnie wiedza jest wystarczającym konkretem.
    Jeśli Tobie to nie wystarcza, to już sam musisz sobie wyroków szukać - mnie
    one nie są do niczego potrzebne.

    Jakby jakiś polucjant miał podobne problemy jak Wy z prawidłową
    interpretacją przepisów, to wtedy go naprostuję w sądzie, a już na jego
    koszt (w sensie budżetu państwa) ktoś inny odpłatnie przygotuje
    profesjonalną opinię wraz z odpowiednimi paragrafami i casusami.

    Takie rzeczy kosztują, jak zamówisz i zapłacisz to możesz sobie ich żądać.

  • 78. Data: 2014-12-01 19:03:39
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-01 18:40, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Dla mnie wiedza jest wystarczającym konkretem.
    > Jeśli Tobie to nie wystarcza, to już sam musisz sobie wyroków szukać -

    No tak - ale jestes przecietnym kmiotkiem i ta wiedze ktos ci po prostu
    dal. A teraz zgrywasz masterminda mowiac "mam wiedze" - ale skad ona
    wynika i jak silne ma przeslanki to nie chcesz powiedziec. Nieco paradne.

> [...]
    > profesjonalną opinię wraz z odpowiednimi paragrafami i casusami.
    >
    > Takie rzeczy kosztują, jak zamówisz i zapłacisz to możesz sobie ich żądać.
    Odpowiedzi "wiem ale nie powiem" niestety sie spodziewalem. Zwykle za
    taka fasada wieje pustka.

    Tak dla przypomnienia to usenet sluzy raczej do tego aby dzielic sie
    wiedza i dyskutowac celem rozwiania watpliwosci badz wypracowania
    rozwiazania. Tm co tu napisales nie wpisujesz sie w te zalozenia.

    Raczej juz tego watku nie bede ciagnal bo skoro nie chcesz to i tak nie
    powiesz.

    Milego wieczoru,

    --
    mk4

  • 79. Data: 2014-12-01 19:42:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

    > No tak - ale jestes przecietnym kmiotkiem i ta wiedze ktos ci po prostu
    > dal.

    Tak - dały mi ją lata za kierownicą, lata na tejże grupie, lata czytania
    przepisów i umiejętność logicznego łączenia faktów.
    Każdy tak może, ale wiem, że łatwiej jest żądać od kogoś innego, gdy samemu
    się nie chce palcem kiwnąć.

    >A teraz zgrywasz masterminda mowiac "mam wiedze" - ale skad ona wynika i
    >jak silne ma przeslanki to nie chcesz powiedziec. Nieco paradne.

    Dostałeś nawet linka do strony, gdzie miałeś wszystko dokładnie wyjaśnione.
    Łatwiej wyklarować się nie da.
    Więc nieco bezczelna jest insynuacja, że nie chcę powiedzieć, nie sądzisz?

    Zresztą - Ty nie masz problemu "skąd wiedza", tylko zupełnie inny,
    mianowicie taki, że fakty nie pasują Ci do Twojej wiary (że jest inaczej niż
    jest w danym przypadku), więc udajesz że ich nie znasz.
    Ale Twoja wiara to Twój problem i innych do niej nie mieszaj.

    > Tak dla przypomnienia to usenet sluzy raczej do tego aby dzielic sie
    > wiedza i dyskutowac celem rozwiania watpliwosci badz wypracowania
    > rozwiazania.

    Ale Ty wiedzy nie chcesz przyjąć (bo ją dostałeś i olałeś), Ty żądasz opinii
    prawnej najlepiej podpisanej przez jakiś autorytet.
    A to już kosztuje i to Ty musisz za nią zapłacić, jeśli masz takie
    zachciewajki.

  • 80. Data: 2014-12-01 21:41:29
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    > Jakos tego nie widze, gdzie "nabieraja pierwszeństwa".

    Nabierają pierwszeństwa na drodze z pierwszeństwem.

    > Wg mnie to zle
    > myslenie, ktore pokutuje tez na rondach, gdzie jak ktos sie wcisnie to
    > mysli ze 5 metrow po wjezdzie "nabral pierwszenstwa".

    Wyjaśnij dlaczego uważasz, że nie ma pierwszeństwa ten który już jest
    na rondzie ?

    > Podczas gdy nic
    > nie nabral i jest wymuszajacym na nastepnym z jezdzie jesli dochodzi do
    > kolizji.
    > mk4

    Wyjaśnij o jakim wymuszeniu piszesz. Dlaczego, jadący po rondzie,
    jest wymuszającym ?