  • 11. Data: 2019-08-21 08:06:11
    Temat: Re: Kto ma rację?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2019 22:51:29 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Aż pewnego dnia się okaże że to faktycznie zepsuta ciężarówka/inne auto.
    > I walnie w człowieka.

    Przypadek jeden na tysiac - nie oduczy "sportowcow".
    Zreszta czemu mialaby powodowac jakis wypadek.

    Predzej wprowadza przepis o zamku i sie jakos dziwnie nauczymy go
    stosowac w ciagu miesiaca :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-08-21 09:46:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 17:26, z pisze:
    youtu.be

    > Jedyną słuszną, rozsądną odpowiedzią jest ta aby jak najwięcej na
    > drogach było szeryfów (najlepiej co drugi) którzy blokują lewy pas
    > "cfaniakom" którym się śpieszy.
    > Kto pierwszy odpowie dlaczego? ;-)

    W ogóle to powinno się budować drogi wyłącznie z jednym pasem!
    T.

  • 13. Data: 2019-08-21 09:50:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-08-21 o 07:51, Bolko pisze:

    > Aż pewnego dnia się okaże że to faktycznie zepsuta ciężarówka/inne auto.
    > I walnie w człowieka.

    Ta z garbusa była podpisana: D(e)B(i)L :-)
    T.

  • 14. Data: 2019-08-21 09:53:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    Tuesday, August 20, 2019, 5:14:46 PM, you wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=keO1IojP-R4&feature=
    youtu.be

    Jakie masz wątpliwości? Pusty lewy pas to dwukrotnie dłuższy korek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2019-08-21 11:32:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    youtu.be
    >Jakie masz wątpliwości? Pusty lewy pas to dwukrotnie dłuższy korek.

    W przestrzenii. Bo w czasie to taki sam.
    Moze nawet krotszy, jesli na zwezce przepychanki mniejsze.

    No i do tego efekt, ktory kiedys opisywalem - moje auto nie jezdzi tak
    wolno, zeby do zamka na dwoch pasach pasowalo :-(

    Ciekawe jak to w skrzyniach DSG ... potrafia jechac np 3km/h, czy
    potrafia, ale sprzeglo sie zuzywa blyskawicznie ...

    J.

  • 16. Data: 2019-08-21 12:02:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, August 21, 2019, 11:32:38 AM, you wrote:

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=keO1IojP-R4&feature=
    youtu.be
    > W przestrzenii. Bo w czasie to taki sam.

    W przestrzeni. Może to oznaczać odblokowanie poprzedniego zjazdu.

    [...]

    > Ciekawe jak to w skrzyniach DSG ... potrafia jechac np 3km/h, czy
    > potrafia, ale sprzeglo sie zuzywa blyskawicznie ...

    To jest kolejny problem - na kiego xuja oni zwalniają na zwężce do 10
    km/h?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2019-08-21 15:56:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-08-2019 o 11:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup
    ..

    > W przestrzenii. Bo w czasie to taki sam.

    Zwłaszcza w czasie klienta, któremu blokuje możliwość skrętu w jego
    połowie....

  • 18. Data: 2019-08-21 16:18:50
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Jakie masz wątpliwości? Pusty lewy pas to dwukrotnie dłuższy korek.

    Mieszkam w Krakowie
    Gdzie obok siebie mam dwie tego typu zwężki ze względu
    na budowę nowej drogi.
    Pisałem o tym tutaj i nawet niezły flame z tego powodu był.
    Ale szczerze to mi się nie chciało czytać bo to jak z rabinami.
    "Jeden mówi tak a drugi tak"
    Niech sejm się nad tym głowi za to mu płacą.

    Natomiast przeraża mnie jedna rzecz.
    Poklask dla tego gościa w internetach.

    Już widziałem kilku którzy na A4 wyprzedzali korek awaryjnym pasem.
    Raz widziałem gościa który wyprzedzał "jadący korek" poruszający się
    z v=60km/h. Co będzie dalej?

    Mam pytanie co w sytuacji jak by ten gość nie wyrobił z którymś razem.
    I się zabił.Powiem szczerze średnio mnie to interesuje.
    Ale idżmy dalej.
    A gdyby któraś z tych ciężarówek faktycznie była zepsuta?
    I jeszcze jedna kwestia że przyczyną tej zwężki mógł być wypadek
    gdzie to ja mogłem być ofiarą i karetka nie mogła by przyjechać
    bo ten pan chciał coś udowodnić?
    Jak by nie chciał to by nie pokazał tego w internetach.

  • 19. Data: 2019-08-21 17:01:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-21 o 11:32, J.F. pisze:

    > Ciekawe jak to w skrzyniach DSG ... potrafia jechac np 3km/h, czy
    > potrafia, ale sprzeglo sie zuzywa blyskawicznie ...

    Niby dlaczego się zużywa?
    To nie działa tak jak myślisz.

  • 20. Data: 2019-08-21 17:33:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-08-2019 o 17:01, cef pisze:

    > Niby dlaczego się zużywa?

    Przez jazdę na półsprzęgle.

    > To nie działa tak jak myślisz.

    A jak działa?
    Przecież to zwykła skrzynia i jeśli pierwsze przełożenie ma wyższe, to
    żeby jechać 3 km/h musi użyć sprzęgła, o ile w ogóle jest w stanie.