  • 11. Data: 2009-01-01 22:21:48
    Temat: Re: Kto to bedzie ogladal?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adam Foton rzecze:

    > Oczyszczenie... Dzis Zune, jutro banki (foto), za tydzien DVD-R. Zostana
    > tylko te zdjecia, ktore byly cenne i mialy troskliwego wlasciela. Reszta
    > przepadnie, min. 80% w sposob niezauwazony...

    Zostanie tylko Adam Płaszczyca i jego slajdy.

  • 12. Data: 2009-01-02 17:42:29
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 01 Jan 2009 20:09:39 +0100, Janko Muzykant wrote:

    > Sto milionów zdjęć dziennie - dla mnie to jednak niezwykłe.

    W tej chipowej rewelacji braklo liczby uzytkownikow flickra...
    Jakby troche podzielic per user to te duze liczby nie beda juz tak przerazac.

    PS. Jak się kto lubi bac duzych liczb, polecam zerkanie na statystyki
    senderbase: http://www.senderbase.org/senderbase_queries/main :/

    pozdrawiam,
    --
    Michał