  • 21. Data: 2014-08-04 12:34:28
    Temat: Re: Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > (hint: halo tu ziemia, wymóg automata zniknął w ostatecznej wersji)
    Na urlopie byłem...
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 22. Data: 2014-08-04 18:04:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-08-04 09:57, Hinek pisze:

    > Jak dla mnie przezabawnie wygląda dorosły
    > facet na takim pierdopędzie

    Jak dla mnie przezabawnie wygląda imitacja faceta na normalnym
    motocyklu nie mogąca przepchać się między autami i blokująca
    możliwość przejazdu w korku ludziom na pierdopędach i pedalarzom.

    Trza mieć naprawdę wielkiego huja i ego przerośnięte stosunkiem
    wprostproporcjonalnym do pojemności by zachowywać się jak pies
    ogrodnika.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 23. Data: 2014-08-04 20:18:48
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >jeszcze ze 2 tyg. poszukam jak nic sie nie trafi to chyba pojade do salonu
    >rometa.

    Jak się nie nabijasz, to mimo wszystko polecam cos markowego :) honda yamaha
    etc.
    Choć 125 to już nieco lepsza technika

    A skuter czy motocykl ??

    BUNIEK.

  • 24. Data: 2014-08-05 09:06:47
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał

    > Jak dla mnie przezabawnie wygląda imitacja faceta na normalnym motocyklu
    > nie mogąca przepchać się między autami

    Jak to mówią: "Uderz w stół a nożyce się odezwą..."
    :)

    --
    Hinek