    Date: Fri, 18 Apr 2014 18:11:36 +0200
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Kuchenka indukcyjna i piekarnik

    Witam wszystkich

    Mam nadzieje, ze moje pytanie choc czesciowo pokrywa sie z tematyka
    grupy, a jak nie, to prosze mnie skierowac na jakas inna grupe, lub
    forum, gdzie moglbym uzyskac odpowiedz na moje pytania.

    Problem tyczy sie zakupu kuchenki indukcyjnej i piekarnika
    elektrycznego. Najbardziej mi zalezy na jakis informacjach odnosnie
    kuchenki, bo z tego tematu mam niewielkie pojecie. Interesuja mnie
    wszelkiego rodzaju informacje, wlacznie z tym gdzie najlepiej to
    montowac. Czy pod taka kuchenka mozna zamontowac np piekarnik, czy klasc
    szczucce. Slyszalem, ze jak sie bedzie klasc sztucce pod taka kuchenka,
    to te sztucce moga sie troche rozgrzac. Prawda to?

    Czy mozecie doradzic jaka wybrac, na co zwracac uwage.

    Moze jakas strona z opisem stosowanych technologii, funkcji(jedyne co
    znajduje, to jakies skape informacje na stronach producentow ) i
    zasilanie (tu, z tego co mi wiadomo, to juz nie jest tak prosto, ze
    podlacza sie pod 220V i chodzi).

    Jestem zielony jesli chodzi o kuchenki indukcyjne i jedyne co sie do tej
    pory dowiedzialem, to na czym to polega, ale jakie kuchenki sa najmniej
    awaryjne, lub jakie funkcje sa przydatne, to juz nie mam zielonego pojecia.

    Sa moze jakies strony testujace takie urzadzenia? Najlepiej w formie
    tabelki, gdzie sie wybiera kilka urzadzen i jest porownanie posiadanych
    funkcji.

    Pozdrawiam
    Pawel