  • 21. Data: 2018-07-08 08:03:53
    Temat: Re: Kupno telefonu :)
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Równolegle z zapytaniem poguglałem. I widzę że owszem, były lamenty że
    > aplikacje nie działają, że resety albo nie chce się włączyć itd. Ale to
    > było w 2015 roku. Nowszych opinii nie znalazłem więc może conieco
    > poprawili ten swój system.

    Chyba już nie produkują telefonów, to i stąd brak recenzji. Xiaomi
    przejechał swoimi cenami i jakością po nich jak walec na naszym rynku.

  • 22. Data: 2018-07-08 19:51:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 7 Jul 2018 11:35:34 +0200, w <k1qd1dsdgavi$.1s8ywo2mjn4ry.dlg@40tude.net>,
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > To dla kobiety, one noszą te dachówki w torebce :) A poza tym kupiłbym z
    > chęcią mniejszy tylko że jest potrzebny ekran dotykowy i "myźgana" lista
    > kontaktów. A takie coś IMO tylko w smartfonach. Co to jest ten twój
    > 3,5-calowiec?

    ZTE Blade.
    Ale to już tylko w dziale archeo :)
    Jednakże update są aż do Andka 4.

  • 23. Data: 2018-07-09 00:32:46
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    > Mam zamiar kupić Xiaomi M1 na Aliexpresie za jedyne 615 zł. A teraz
    > wytłumaczcie mi dlaczego to jest głupi pomysł :)
    > (Żeby nie było że nie wiem do czego - on ma służyć do dzwonienia i
    > gadania i zasadniczo do niczego więcej)

    czyli 755 jak jednak będziesz zmuszony zapłacić VAT no i brak rękojmi. A
    w polskim sklepie xiaomi kosztuje... 699 zł
    https://www.aze.com.pl/pl/p/Telefon-Xiaomi-Mi-A1-32G
    B-EU/1453

    --
    @foe_pl

  • 24. Data: 2018-07-09 00:34:22
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-07-09 o 00:32, the_foe pisze:

    > czyli 755 jak jednak będziesz zmuszony zapłacić VAT no i brak rękojmi. A
    > w polskim sklepie xiaomi kosztuje... 699 zł
    > https://www.aze.com.pl/pl/p/Telefon-Xiaomi-Mi-A1-32G
    B-EU/1453

    aa
    poczekałbym do początku sierpnia, ma w Polsce ruszyć promocja A2 (1100
    zł) to zapewne A1 jeszcze utną cenę.

    --
    @foe_pl

  • 25. Data: 2018-07-09 00:41:11
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-07-08 o 08:03, Trybun pisze:

    > Chyba już nie produkują telefonów, to i stąd brak recenzji. Xiaomi
    > przejechał swoimi cenami i jakością po nich jak walec na naszym rynku.

    dziwi brak reakcji Samsunga, wydanie A6 to kompromitacja. Nie mają czym
    odpowiedzieć, czy koszą kasę na flagowcu i rynek poniżej 300 USD mają w
    4 literach?

    --
    @foe_pl

  • 26. Data: 2018-07-09 00:44:24
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    > No, jest to propozycja godna uwagi. Na aliexpres nawet jakieś 600 zł.
    > Co ciekawe, mimo ogólnie lepszych parametrów, ma mniejszą rozdzielczość
    > ekranu od MIA1. No i oba Xiaomi mają niewymienialne baterie.

    jak bebechy są ładowane od strony ekranu to trudno zrobić wymienną baterię.

    --
    @foe_pl

  • 27. Data: 2018-07-09 08:15:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Jul 2018 00:32:46 +0200, the_foe napisał(a):

    > czyli 755 jak jednak będziesz zmuszony zapłacić VAT no i brak rękojmi. A
    > w polskim sklepie xiaomi kosztuje... 699 zł
    > https://www.aze.com.pl/pl/p/Telefon-Xiaomi-Mi-A1-32G
    B-EU/1453

    Plus 14 zł wysyłka a to już stówę w sumie więcej :) I o ile pamiętam,
    sprzedawcy z Alexpres dają rok gwarancji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 28. Data: 2018-07-09 08:16:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Jul 2018 00:34:22 +0200, the_foe napisał(a):

    > poczekałbym do początku sierpnia, ma w Polsce ruszyć promocja A2 (1100
    > zł) to zapewne A1 jeszcze utną cenę.

    A to dobra wieść :) Zaszły takie okoliczności że mogę śmiało wstrzymać
    się do sierpnia.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 29. Data: 2018-07-09 09:00:51
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.07.2018 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Plus 14 zł wysyłka a to już stówę w sumie więcej :) I o ile pamiętam,

    Jak zapłacisz VAT to już niekoniecznie będzie tak tanio z Ali :-)

    > sprzedawcy z Alexpres dają rok gwarancji.

    Owszem, ale będziesz musiał telefon wysłać Chińczykowi.
    Pomijając fakt, że Tobie państwo chińskie nie zrefunduje wysyłki
    ( w przeciwieństwie do sprzedawcy), to pomyśl o czasie oczekiwania
    w obie strony.

    Ja na Ali kupuję, owszem, drobiazgi, ale moje Redmi 4X nabyłem
    w Polsce- właśnie z tego powodu. Ale to Twoja decyzja, ludzie kupują
    tak telefony- poczytaj np. telchina.pl

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 30. Data: 2018-07-09 10:34:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Fri, 6 Jul 2018 17:24:03 +0200, w
    <n...@4...net>,
    > wytłumaczcie mi dlaczego to jest głupi pomysł :)
    > (Żeby nie było że nie wiem do czego - on ma służyć do dzwonienia i
    > gadania i zasadniczo do niczego więcej)

    >Jak tylko do tego, to po co Ci taka krowa?

    No fakt.

    >Na stałe mam 3,5", gdy próbowałem w kieszeń wcisnąć 5-5,5" to chyba
    >miałbym
    >upośledzone chodzenie.

    Co by nie mowic, to na duzym smartfonie pracuje sie przyjemniej.

    Trzeba tylko wiecej kieszeni :-)

    J.