  • 31. Data: 2018-07-09 11:00:00
    Temat: Re: Kupno telefonu :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Jul 2018 07:00:51 +0000 (UTC), w <phv173$3i0$1@news.vectranet.pl>,
    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ja na Ali kupuję, owszem, drobiazgi, ale moje Redmi 4X nabyłem
    > w Polsce- właśnie z tego powodu. Ale to Twoja decyzja, ludzie kupują
    > tak telefony- poczytaj np. telchina.pl

    A to już zależy od delty ceny :)
    Sharpa Aquosa S2 kupiłem w Chinach.

  • 32. Data: 2018-07-09 12:01:29
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-09 o 00:41, the_foe pisze:

    > dziwi brak reakcji Samsunga, wydanie A6 to kompromitacja. Nie mają
    > czym odpowiedzieć, czy koszą kasę na flagowcu i rynek poniżej 300 USD
    > mają w 4 literach?

    No, Xiaomi to na razie żaden konkurent dla Samsunga. I nie będzie się z
    nimi wdawał w jakąś wojnę cenową.

  • 33. Data: 2018-07-09 12:16:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-09 o 10:34, J.F. pisze:
    > Co by nie mowic, to na duzym smartfonie pracuje sie przyjemniej.
    >
    > Trzeba tylko wiecej kieszeni :-)

    Bo trzeba sobie uświadomić co się chce robić na tym smartfonie :-)
    Jak się chce pracować to tablet 7" minimum (choć dla mnie i tak to
    masochizm)

    A jak się chce być w komunikacji ze światem to poniżej 5" jest po prostu
    wygodniej żyć. :-)

  • 34. Data: 2018-07-09 13:24:04
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.07.2018 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał/a:

    > A to już zależy od delty ceny :)

    Oczywiście, ale też zależy od kupującego.

    Jeden uzna, że różnica 100 zł nie jest warta
    zawracania tyłka, a drugi- że jak najbardziej.

    I obaj będą mieć rację :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 35. Data: 2018-07-09 19:23:01
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-07-09 o 12:01, Trybun pisze:

    > No, Xiaomi to na razie żaden konkurent dla Samsunga. I nie będzie się z
    > nimi wdawał w jakąś wojnę cenową.

    czy ja wiem?
    Są jakieś pogłoski, ze Koreańczycy opracowują plan B - wyjście z rynku
    mobilnego w ciągu 5 lat. Moze to tylko chuchanie na zimno, ale raczej
    biorą pod uwagę, ze mogą skończyć jak Nokia jak przeinwestują a
    Chińczycy i tak skoszą rynek.

    --
    @foe_pl

  • 36. Data: 2018-07-10 15:42:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-09 o 19:23, the_foe pisze:

> [...]
    > mobilnego w ciągu 5 lat. Moze to tylko chuchanie na zimno, ale raczej
    > biorą pod uwagę, ze mogą skończyć jak Nokia jak przeinwestują a

    W przyszłości (i to wcale niedalekiej) scenariusz całkiem prawdopodobny.
    Na dzień dzisiejszy to raczej żadna konkurencja dla Koreańczyków.

  • 37. Data: 2018-07-10 15:56:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 19:23:02 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:

> [...]
    > mobilnego w ciągu 5 lat. Moze to tylko chuchanie na zimno, ale raczej
    > biorą pod uwagę, ze mogą skończyć jak Nokia jak przeinwestują a

    Bez sensu sobie głowę zaprzatac takimi rzeczami przy zakupie telefonu za 1000zł

  • 38. Data: 2018-07-10 18:10:56
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-07-10 o 15:56, Kris pisze:

    > Bez sensu sobie głowę zaprzatac takimi rzeczami przy zakupie telefonu za 1000zł

    iphone 1 kosztował 399 dolarów i wtedy mówiono, ze to cena zaporowa.
    Dziś mówią, że nie da się zarobić na telefonie za 1000 zł? Co ona tam ma?

    --
    @foe_pl

  • 39. Data: 2018-07-11 23:16:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <j...@i...pl> p...@4...com

    > Używalnością. O ile ma to być telefon tylko do dzwonienia,
    > to MTK może wystarczyć. Ale jak już trzeba zrobić coś więcej,
    > to zaczynają się schody. A już najgorzej jest jak trzeba użyć
    > nawigacji. Wtedy zaczynają się cyrki.
    > Piszę to z doświadczenia, jako były użytkownik dwóch smartfonów
    > i dwóch tabletów z MTK.

    > https://www.spidersweb.pl/2013/08/osiem-rdzeni-media
    tek.html

    Miałem tablet z MTK -- OK, ale odbiornik GPS ściągał (chyba co
    miesiąc) jakieś dane, dzięki którym szybciej fiksował. Problem
    w tym, że zazwyczaj nie miał możliwości ściągnięcia tych danych.

    Ponoć dzięki tym danym odbiornik GPS MTK był lepszy niż odbiornik
    GPS Q a bez nich był tak samo dobry jak odbiornik GPS Q.

    Nie miałem problemów z odbiornikiem GPS w tablecie, ale nie
    korzystałem z tego tabletu zbyt często.

    Natomiast Asus Max ma Q i odbiornik GPS ma słabą czułość -- zapewne
    winny jest nie tyle sam odbiornik GPS, co winne są anteny telefonu.

    W Monsterze (też Q) odbiornik GPS zawieszał się czasami.
    W Galaxy Ace (także Q) odbiornik GPS nie był zbyt
    czuły -- czasami gubił się w mieście.

    -=-

    Najlepiej sprawował się właśnie odbiornik GPS MTK -- ale (jak
    już napisałem) nie korzystałem zbyt często z tego tabletu.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. . ..;\|/.....
    http://danutac.oferty-kredytowe.pl

  • 40. Data: 2018-07-11 23:20:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1fuym040q5ex7.1pgv83juqtoun$....@4...net

    > No propozycję jakąś poproszę :)

    Ostatni mój telefon GSM to Nokia z przełomu wieków.
    (nadal używam -- ostatni raz przed paroma kwadransami)
    Później jedynie ,,znosiłem'' po przodkach. ;)
    Od kilku lat używam smartfonów: SGAce, Monster,
    Overmax, Asus Max.