  • 1. Data: 2010-08-23 06:56:20
    Temat: Kupno używanego jeździdła.
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Witam.

    Zamierzam kupić używany, 10-letni wóz. Nie mam szczególnych preferencji co
    do marki, ma być kombi, mało palić, być bezawaryjne i ma jeździć. Wiem,
    takie rzeczy to tylko w erze... ;-)

    Czy macie jakieś linki, gdzie można dość przejrzyście poczytać o danym
    modelu auta, i przeczytać treściwe podsumowanie w kilku punktach (na
    zasadzie plusy/minusy danego modelu)?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity.

  • 2. Data: 2010-08-23 07:45:14
    Temat: Re: Kupno używanego jeździdła.
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy macie jakieś linki, gdzie można dość przejrzyście poczytać o danym
    > modelu auta, i przeczytać treściwe podsumowanie w kilku punktach (na

    Poczytasz i dowiesz się że opinie sa od super do totalna porażka. Jak ma
    mało palić to raczej diesel, jak ma byc bezawaryjne to bardziej benzyna.

  • 3. Data: 2010-08-23 08:13:58
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czy macie jakieś linki, gdzie można dość przejrzyście poczytać o danym
    > modelu auta, i przeczytać treściwe podsumowanie w kilku punktach (na

    Zakres cenowy?

    Jurand.

  • 4. Data: 2010-08-23 08:37:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-23 06:56, Artur Frydel pisze:
> [...]
    >
    > Czy macie jakieś linki, gdzie można dość przejrzyście poczytać o danym
    > modelu auta, i przeczytać treściwe podsumowanie w kilku punktach (na

    P406 2.0b nawet nieźle wyposażonego można kupić za około 15. Tylko
    właśnie, jaki przedział cenowy?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 5. Data: 2010-08-23 09:28:36
    Od: mw <m...@g...com>

    On Aug 23, 7:45 am, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    [...]
    > Poczytasz i dowiesz się że opinie sa od super do totalna porażka. Jak ma
    > mało palić to raczej diesel, jak ma byc bezawaryjne to bardziej benzyna.
    O a czemuż to?

  • 6. Data: 2010-08-23 09:32:48
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-08-23 09:28:36 mw

    > Jak ma mało palić to raczej diesel, jak ma
    > O a czemuż to?

    Ponieważ używane.

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2010-08-23 09:52:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > Poczytasz i dowiesz się że opinie sa od super do totalna porażka. Jak ma
    > mało palić to raczej diesel, jak ma byc bezawaryjne to bardziej benzyna.
    Ok może diesel nie jest bardziej awaryjny za to drożej awaryjny. Żeby nie
    było - mam 2 auta jedno benz - drugie diesel (którys z kolei) i nawet nic
    sie w żadnym nie popsuło. Ale trzeba to sobie powiedzieć że diesel jest
    droższy w naprawch - ten kto mówi inaczej jest w błędzie.
    P.S. Nie chcę rozpętać kolejnej dyskusji na temat wyższości jednych silników
    nad innymi

  • 8. Data: 2010-08-23 10:59:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-23 09:28, mw pisze:
    > On Aug 23, 7:45 am, "Agent"<w...@o...ue> wrote:
    > [...]
    > O a czemuż to?

    Trochę łatwiej trafić na mniej wyeksploatowany egzemplarz.

  • 9. Data: 2010-08-23 11:00:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.08.2010 10:59, Jakub Witkowski pisze:

    > Trochę łatwiej trafić na mniej wyeksploatowany egzemplarz.

    Benzynowy?

    Śmiem twierdzić, że łatwiej trafić na bardziej zakatowany i zagazowany ;->

  • 10. Data: 2010-08-23 11:13:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2010 09:52:16 +0200, Agent wrote:
> [...]
    >sie w żadnym nie popsuło. Ale trzeba to sobie powiedzieć że diesel jest
    >droższy w naprawch - ten kto mówi inaczej jest w błędzie.

    No ale zaraz - skoro nic sie nie popsulo, to dlaczego drozszy w
    naprawach ? :-)

    >P.S. Nie chcę rozpętać kolejnej dyskusji na temat wyższości jednych silników
    >nad innymi

    Ekonomia uber alles - diesla nie da sie zagazowac :-P
    Tzn da, ale to juz komplenie nieoplacalne :-)

    J.