  • 1. Data: 2010-08-22 22:00:28
    Temat: Tuv i Au - niemcy
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    chcialbym zakupic auto w niemczech - nie ma ono Tuv
    a chcialbym wrocic nim na kolach
    czy przy zakupie zoltych tablic musze miec Tuv i Au
    no poprostu czy da rade takim autem wrocic do Polski bez nowego Tuv

    bede wdzieczny za wszelka pomoc

    MAciej

  • 2. Data: 2010-08-22 22:27:45
    Temat: Re: Tuv i Au - niemcy
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    W dniu 2010-08-22 22:00, RUN pisze:
> [...]
    > czy przy zakupie zoltych tablic musze miec Tuv i Au
    > no poprostu czy da rade takim autem wrocic do Polski bez nowego Tuv

    Nie, nie potrzebujesz TÜV, zeby moc miec zolte tablice.
    Auto musi byc sprawne technicznie i za to ty jestes odpowiedzialny.
    Zolte tablice (Überführungskennzeichen) sluza miedzy innymi do
    dojechania do TÜV na przeglad.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 3. Data: 2010-08-22 23:45:38
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Auto musi byc sprawne technicznie i za to ty jestes odpowiedzialny.
    > Zolte tablice (Überführungskennzeichen) sluza miedzy innymi do dojechania

    dziekuje bardzo za odpowiedz

    MAciej