  • 61. Data: 2018-03-26 11:46:44
    Temat: Re: Kupowanie auta suuper używanego.
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 26 Mar 2018 01:02:50 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > --Kupiłeś nastoletnie auto, w którym były uszkodzone (a właściwie zużyte)
    > elementy eksploatacyjne.
    >
    > aha czyli jak opona sie zuzyje to tez zakladasz co znajdziesz na smietniku u
    mechanika ?

    Ale sytuacja, gdy w nastoletnim samochodzie trzeba wymienić 2 opony już
    jakoś szczególnie dziwna nie jest.

    Zresztą - jeżeli mam być szczery - to gdybym miał w perspektywie sprzedaż
    samochodu w perspektywie najbliższych kilku tygodni, to też bym dziadował i
    łatał wszystko drutem.
    :)

    --
    Yakhub

  • 62. Data: 2018-03-26 11:51:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2018 10:02:52 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > PS szczerze watpie ze ten *rodzynek* wytrzyma dalsza intensywna eksploatacje bo jak
    gosc dziadowal na oponach (2x150zł = 300zł) to pewnie jeszcze jakies kwiatki wyjda

    Ale za 150zł to przyzwoita opona do takiego auta
    Ja ostatnio kupiłem bieżnikowane. wielosezonowe po 100zał szt i spoko daja radę

  • 63. Data: 2018-03-26 12:58:21
    Od: p...@g...com

    --Zresztą - jeżeli mam być szczery - to gdybym miał w perspektywie sprzedaż
    samochodu w perspektywie najbliższych kilku tygodni, to też bym dziadował i
    łatał wszystko drutem. :)

    ale takie fury to sie kupuje dla tesciowej a nie dla zony :-)

  • 64. Data: 2018-03-26 13:04:04
    Od: p...@g...com

    --Ale za 150zł to przyzwoita opona do takiego auta Ja ostatnio kupiłem bieżnikowane.
    wielosezonowe po 100zał szt i spoko daja radę

    w jakim rozmiarze ? 15-tka sie zgodze, 16-tka ze sredniej polki a 17-tka za 150 pln
    to z olx-a z auta ktore sie w przystanek zamienilo

    15tki do golfa iv miescilem sie w 800 pln
    16tki zafira b 1000
    17tki pasek b7 min 1200

  • 65. Data: 2018-04-06 19:05:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Kiedyś zamieniłem przód<->tył i efekt by taki, że zrobiło się nagle
    > głośno.

    Wzruszyłem sie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 66. Data: 2018-04-06 19:05:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > I żeby nie było nie znam się o to się zapytam.
    > Byłem u mechanika i stacji kontroli pojazdów w dniu zakupu.
    > Obie oceny pozytywne.

    Znajomy ostatnio pojechał do SKP zeby sprawdzili co jest z zawieszeniem
    bo mu coś stuka podczas jazdy i sa drgania na kierownicy.

    Sprawdzili i powiedzieli ze koncówka drazka i ze jeszcze mozna jezdzic.

    Okazało się ze koło było niedokrecone i prawie by je zgubił.

    To tyle ap propos SKP. A ze nie wyłapali różnych gum...

    P.S. Najdrozsza w roczniku i taka felerna?
    Nie czułes jak kupowałes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo