  • 1. Data: 2010-02-22 23:35:44
    Temat: Kwarce SMD
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    doradźcie proszę która firma/sklep ma w ofercie kwarce smd o rozmiarach
    3.2*2.5 mm. Interesują mnie częstotliwości 25MHz i 12MHz. Wiem, że Gama
    ale nie podają konkretnych wartości więc będę do nich później dzwonił.
    Może być ewentualnie inny mały rozmiar bo jestem na etapie projektu.
    Ważne żeby nie była jakaś straszna egzotyka i żebym mógł to póżźniej
    jeszcze dostać.

    MD

  • 2. Data: 2010-02-23 06:24:51
    Temat: Re: Kwarce SMD
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > doradźcie proszę która firma/sklep ma w ofercie kwarce smd

    Maritex

    Paweł

  • 3. Data: 2010-02-23 19:39:02
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Paweł pisze:

    > Maritex

    Thx. Wezmę jednak z Gammy bo mają w obudoweie 4 pin9owej z pinami
    łączonymi do ekranu.

    MD