  • 1. Data: 2010-02-22 18:48:24
    Temat: [Protel 99se] Powiekszenie wszystkich otworow
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Na PCB mam rozmieszczone komponenty o padach z otworami o różnych rozmiarach
    (od 32 do 60 mils).
    W jaki sposób dokonac "za jednym zamachem" zmiany rozmiaru wszystkich
    otworów w padach (powiekszyć je) o wartość 0,1mm.

    Producent PCB na swojej stronie www podaje informacje żeby otwory ktore mają
    być metalizowane powiekszać o 0,1mm.

  • 2. Data: 2010-02-22 20:32:45
    Temat: Re: [Protel 99se] Powiekszenie wszystkich otworow
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-02-22 19:48, roxy pisze:

> [...]
    > otworów w padach (powiekszyć je) o wartość 0,1mm.
    >
    > Producent PCB na swojej stronie www podaje informacje żeby otwory ktore mają

    Najprościej zmienić już to w dokumentacji końcowej - w pliku wierceń
    (spis apertur) wyedytować dokładnie jedną linijkę. Ew. dodatkowo w
    tekstowym pliku opisu projektu (słownego) jeżeli taki dostarczasz. Po co
    zmieniać projekt PCB pod kątem jednej konkretnej płytkarni?

    BTW: Zresztą dobre płytkarnie same mogą sobie zrobić taką poprawkę -
    zapytaj ich. A Ty spokojnie w tekstowym opisie napiszesz, że w
    dokumentacji zamieszczono finalne średnice otworów.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-02-23 07:38:38
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Za jednym ruchem się nie da, ale jest coś takiego, jak
    Edit >> Hole Size Editori każdą ze średnic można zmienić lub zmniejszyć
    liczbę zastosowanych średnic.
    EM