  • 11. Data: 2013-10-01 20:24:44
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 20:18, Shrek pisze:

    > "Przyczynę nielegalnego nakładania grzywien na właścicieli samochodów
    > kontrolerzy upatrują nie tyle w nieznajomości przez strażników zakresu
    > swoich uprawnień, ale przede wszystkim w dążeniu do uzyskania jak
    > największych wpływów zwiększających dochody gminy."

    Daj linka napisałem. Interesuje mnie kontekst tej wypowiedzi oraz
    data. Od tego czasu sporo się mogło zmienić, a na podstawie
    jednostkowych przypadków uogólniania nie jest czymś mądrym.

    > Jasne... Znaczy usunięcie fotoradaru poprawia bezpieczeństwo - zastanów
    > się czy napewno to chciałeś napisać;)

    Przeczytaj co ja napisałem, a nie to co Ty napisałeś.

    > Już na ten temat dyskutowaliśmy. Tak wiem, że pojawienie się fotoradaru
    > zaraz po ograniczeniu i zniknięcie ogranicznenia zaraz po zniknięciu
    > fotoradaru to przypadek. Oni tam po prostu z tragarzami przechodzili i
    > jeden z tragarzy fotopstyczka zgubił;)

    Aha, czyli będziesz znowu opowiadał o jednym przypadku, w przypadku
    którego nie udało ci się udowodnić stawianej tezy:>

  • 12. Data: 2013-10-01 20:28:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 20:09, ToMasz pisze:
    > (...)
    >>
    > a jak byłeś w przedszkolu i ktoś Cię zapytał o coś, a Ty nie umiałeś
    > odpowiedzieć to mówiłeś "Twój stary ma garba"?

    Bredzisz:> Zobaczyłeś gdzieś możliwość zastosowania takiego
    "myku", nawet tego dokładnie nie potrafisz opisać i będziesz
    to tego ideologię dorabiał - tak samo jak fotki za 200 z wakacji.

  • 13. Data: 2013-10-01 20:40:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ciekawe - daj parę przykładów.

    Na szybko to niedawny przyklad na wisłostradzie przy karowej i ograniczenie
    do 30, gdzie 100m za fotoradarem stala SM czy ITD bo ograniczenie konczylo
    sie dalej. Bardzo zabawne to bylo :)
    Tak oto HGW igrala z ogniem.

  • 14. Data: 2013-10-01 20:42:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 20:24, Artur Maśląg wrote:

    > Daj linka napisałem. Interesuje mnie kontekst tej wypowiedzi oraz
    > data. Od tego czasu sporo się mogło zmienić, a na podstawie
    > jednostkowych przypadków uogólniania nie jest czymś mądrym.

    http://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-wykorzystani
    u-fotoradarow-przez-straze-gminne-i-miejskie.html

    Celowo nie podałem linka, bo miałem nadzieję złapać cie na twierdzeniu,
    że to jakieś bzdury z wp czy onetu;) Tam będzie więcej o Kobylicy i o
    przyczynach stawiana tych słynnych już radarów w tej gminie - o innych też.

    A teraz NIK ma porównać bezpieczeństwo przed i po stawianiu fotoradarów
    - już są przecieki - masz jeszcze szansę na zmianę poglądów zanim NIK
    jasno ci powie, że błądzisz.

    > Przeczytaj co ja napisałem, a nie to co Ty napisałeś.

    ""Bankructwo" FR jak najlepiej świadczy o tym, że bezpieczeństwo się
    poprawiło."

    Znaczy jak dokładnie likwidacja fotoradaru poprawia bezpieczeństwo?
    Homeopatia?

    > Aha, czyli będziesz znowu opowiadał o jednym przypadku, w przypadku
    > którego nie udało ci się udowodnić stawianej tezy:>

    Teza. Ograniczenie postawiono dla fotoradaru. Potwierdzenie tezy nie
    było fotoradaru - nie było ograniczenia, fotoradar "zbankrutował",
    ograniczenie znikło. Twój wniosek - nie udało mi się udowodnić tezy;)

    Shrek.

  • 15. Data: 2013-10-01 20:43:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 20:07:17 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > "Bankructwo" FR jak najlepiej świadczy o tym, że bezpieczeństwo się
    > poprawiło.

    nie. To tylko oznacza, że kierowcy nie dają się złapać. Ocena tego czy
    się poprawiło jest własnie jedną z rzeczy, którą bada NIK. Jak na razie
    to nie masz żadnych danych by stwierdzić czy się poprawiło.

    To co wyciekło na razie to to, że straszacy oszukiwali przestawiając
    nielegalnie FR z miejsc uzgodnionych z policją w te, gdzie mogły dużo
    zarabiać. Co swiadczyłoby tylko o tym, że nie są to miejsca gdzie służą
    poprawie bezpieczeństwa

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2013-10-01 20:46:56
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 1 października 2013 19:48:43 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę postawić.

> [...]
    >
    > załatanie dziury budżetowej.
    >

    > Masz jakieś problemy ze wstawianiem znaków końca linii ?

    Chciałbyś zarabiać rocznie o 3 tysiące więcej? To nie on ma problem ze znakami końca
    linii. To Twój czytnik ma z tym problem i nie potrafi przerobić 80 znaków w linii na
    40. U mnie wszystko jest ok.

  • 17. Data: 2013-10-01 20:47:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 20:43, masti wrote:

> [...]
    > nielegalnie FR z miejsc uzgodnionych z policją w te, gdzie mogły dużo
    > zarabiać. Co swiadczyłoby tylko o tym, że nie są to miejsca gdzie służą

    To nie wyciekło - to są oficjalne wnioski z poprzedniego raportu.

    Shrek.

  • 18. Data: 2013-10-01 20:59:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 20:42, Shrek pisze:

> [...]
    > że to jakieś bzdury z wp czy onetu;) Tam będzie więcej o Kobylicy i o
    > przyczynach stawiana tych słynnych już radarów w tej gminie - o innych też.

    Ha, czyli tak jak myślałem. Zmieniło się prawo w tej materii
    i nadzór nad tym bałaganem. Jak najbardziej byłem i jestem za
    ograniczaniem patologii. A co samego artykułu - jedna Kobylnica
    Polski nie czyni.

    > A teraz NIK ma porównać bezpieczeństwo przed i po stawianiu fotoradarów
    > - już są przecieki - masz jeszcze szansę na zmianę poglądów zanim NIK
    > jasno ci powie, że błądzisz.

    LOL - co powie NIK to jedno (a mówi różne rzeczy), ale poprawa
    bezpieczeństwa związana z zastosowania FR jest bezsporna i to
    nie od dzisiaj. Sprawdź sobie program "bezpieczne drogi".
    Patologie należy eliminować.

    > ""Bankructwo" FR jak najlepiej świadczy o tym, że bezpieczeństwo się
    > poprawiło."
    >
    > Znaczy jak dokładnie likwidacja fotoradaru poprawia bezpieczeństwo?
    > Homeopatia?

    Likiwdacja!=Bankructwo

    > Teza. Ograniczenie postawiono dla fotoradaru.

    Teza fałszywa - stawiane było z innych przyczyn.

    > Potwierdzenie tezy nie
    > było fotoradaru - nie było ograniczenia, fotoradar "zbankrutował",
    > ograniczenie znikło.

    Ograniczenie zniknęło z powodu zmiany organizacji ruchu.

    > Twój wniosek - nie udało mi się udowodnić tezy;)

    Oczywiście.

  • 19. Data: 2013-10-01 20:59:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Oct 2013, k...@g...com wrote:

    > To nie on ma problem ze znakami końca linii.

    Zdecydowanie ma.

    > To Twój czytnik ma z tym problem i nie potrafi

    Mój np. "potrafi", co faktu nie zmienia.
    To że uważasz iż samochód jest lepszy od tramwaju, bo nie musi wyskakiwać
    z torów żeby pojechać nie tam gdzie trzeba, wcale nie powoduje że jazda
    samochodu chodnikiem lub DDRką jest "lepsza".
    Szczytem takiej argumentacji byłoby wykazanie, że masz lepszy samochód,
    bo może jeździć pod prąd i Radosław powinien sobie taki sprawić :>

    > U mnie wszystko jest ok.

    Uwaga dotyczyła treści postu, a nie tego że umiesz czytać.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2013-10-01 21:05:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 20:43, masti pisze:

    > nie. To tylko oznacza, że kierowcy nie dają się złapać.

    Nieprawda. Owszem, w części jest prawdziwe, że nie dają się złapać.

    > Ocena tego czy
    > się poprawiło jest własnie jedną z rzeczy, którą bada NIK. Jak na razie
    > to nie masz żadnych danych by stwierdzić czy się poprawiło.

    Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy
    spokój po wprowadzeniu systemu na Sobieskiego/Sikorskiego, czy
    w Tarczynie.

    > To co wyciekło na razie to to, że straszacy oszukiwali przestawiając
    > nielegalnie FR z miejsc uzgodnionych z policją w te, gdzie mogły dużo
    > zarabiać.

    Czy aby na pewno wyciek z ostatniej kontroli?

    > Co swiadczyłoby tylko o tym, że nie są to miejsca gdzie służą
    > poprawie bezpieczeństwa

    Patologię należy eliminować i kierować ujawnione sprawy do prokuratury.