  • Data: 2016-05-23 23:56:12
    Temat: LEDy postojowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Przepaliły mi się postojówki wiec wymieniłem na ledy.
    Z racji tego, ze zwykłe LEDy daja bład na komputerze (mam takie zamontowane
    na podswietleniu tablicy rejestracyjnej), kupiłem tym razem takie z CANBUS.
    I rzeczywiście błędu na komputerze nie ma.

    Na poczatek oczarowanie - ale ładnie, mocno swieca. Można by na nich
    jezdzic jako na dziennych gdyby nie to, ze w ducato nie mozna włączyc ot
    tak postojówek...

    Ale niestety teraz widze, ze niektore diody mrugaja (mruga jedna
    "scianka".) Trefne zarówki czy moze jakas inna przyczyna?

    Zarówke kupiłem tutaj:
    http://allegro.pl/z003-zarowka-led-postojowa-t10-w5w
    -13sm5050-canbus-
    i5648900082.html