  • 11. Data: 2016-05-17 12:52:58
    Temat: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-05-2016 o 12:24, Kris pisze:

    > "Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć,
    ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie
    odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych
    w przepisach szczególnych.

    > § 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest
    bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym."

    > Wskaż różnice

    Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w
    Art. 558. § 1. Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.

  • 12. Data: 2016-05-17 13:41:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:52:53 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

    > Sam sobie wskazałeś, przeczytaj jeszcze raz dokładnie co jest napisane w
    > Art. 558. § 1.
    Zacytowalem to i przeczytalem
    Dla ułatwienia dodam że firma to nie jest niestety konsument.

    X-com zapiski robi firma czy konsumentom bo nie doprecyzowałeś
    A Irokez dopiero w kolejnym psocie dopisał ze kupił "na firmę"

  • 13. Data: 2016-05-17 13:51:09
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-05-2016 o 13:41, Kris pisze:

> [...]
    >
    > X-com zapiski robi firma czy konsumentom bo nie doprecyzowałeś
    > A Irokez dopiero w kolejnym psocie dopisał ze kupił "na firmę"

    Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
    że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.

  • 14. Data: 2016-05-17 13:52:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

    > Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
    > że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
    No i pewnie stad te nieporozumienie.

  • 15. Data: 2016-05-17 13:52:53
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mam już fajny zestaw naklejek "inżynierowie LG naprawili Twój telefon"
    > czy coś w tym stylu, kupa papierów i pudełka LG z Mławy.
    > Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
    > do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy? Czy ktoś
    > przerabiał podobny przypadek w RTVeuroAGD?
    >
    > Zdrówko.

    Jeszcze jedno: probowales dodzwonic sie bezposrednio do LG Polska?
    Zapytac np ile wg nich moze byc napraw zanim nastapi wymiana.
    Oczywiscie moze to nie przyniesc zadnego rezultatu ale lepiej sprobowac.

  • 16. Data: 2016-05-17 17:46:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "klaus"

    > No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
    > Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.

    Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji.
    O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży.
    Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w
    firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
    wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
    ---
    Przecież rękojmia jest ustawowa.

    Konkretny artykuł http://niusy.pl/9qu

  • 17. Data: 2016-05-17 18:14:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    Rozważyć http://niusy.pl/9qw

  • 18. Data: 2016-05-17 21:38:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:

    > No i pewnie stad te nieporozumienie.

    Czyli nie mam rozumiem żadnych praw?
    Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i
    abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?

    No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2016-05-17 21:40:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 17.05.2016 21:38, Irokez wrote:

> [...]
    > abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?
    >
    > No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.

    Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem
    w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar
    w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez
    podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.

  • 20. Data: 2016-05-17 22:59:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 21:40, atm pisze:

> [...]
    > w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez
    > podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.

    Nie wiem, nie korzystałem.
    Wiem, że nie można dokonać zwrotu do sklepu tylko trzeba wysyłać
    kurierem do centrali.

    W Media problemu ze zwrotem do sklepu nie ma przy zamawianiu przez
    Internet. Sprawdzone.

    Tak więc kolejny minus dla Euro.

    --
    Irokez